Oki.
Länge sen någon tyckte det var dess värre.
Ja tråden handlade ju egentligen om vindpappens rätta position, men blev ju lite off topic.
Ja den ligger som den ska, man fyllde ju väggen med spån under pågående arbete och den pappen om det är den jag tror fyllde både funktionen som vindpapp, och spånskydd.
Övrigt så är det väl bara att isolera så mycket du kan, både in och utvändigt.
/Barajag