Har ett hus som är byggd 1922 som har lockläktpanel.

Skall nu bygga ett plank och undrar om man kan ha samma dimension på som på fasaden.
det ursprungliga brädorna är 190mm breda med en läkt på 45. funderar på att sätta 145 på planket.
Vad tror ni om det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.