Har ett hus som är byggd 1922 som har lockläktpanel.
Skall nu bygga ett plank och undrar om man kan ha samma dimension på som på fasaden.
det ursprungliga brädorna är 190mm breda med en läkt på 45. funderar på att sätta 145 på planket.
Vad tror ni om det?