9 689 läst ·
52 svar
10k läst
52 svar
Det lilla röda huset
Hehe har bara på den då jag är där och donar, och tro mig jag har värmt min rumpa många gånger på den lampanAndy78 skrev:
Nu har det hänt lite framsteg i huset. Vardagsrummet är nu grått och mysigt när tapeterna är borta 
Så nu är de två största rummen tapetfria vilket förhoppningsvis kommer göra att kök hall och det lilla sovrummet kommer kännas som det går skit fort ^^
Och ja jag bor i vardagsrummet kanske syns
Lägg märke till den "fina" nikotin gradienten på gipsskivorna på bild tre, Knallgul skiva, lite gul skiva, fin skiva...
Så nu är de två största rummen tapetfria vilket förhoppningsvis kommer göra att kök hall och det lilla sovrummet kommer kännas som det går skit fort ^^
Och ja jag bor i vardagsrummet kanske syns
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Förutom framsteg så har det flyttat in en ny TV i huset. Skulle köpa lite nödlagningsprylar till badrummet kom hem med dessa och en LED-TV.
Det blev en sådanhär http://www.grundig.se/produkter/tv/led-tv/vision-7.html?pid=2450 Så just nu står den i vardagsrummet inplastad och väntar på att packas upp och installeras i vårt vardagsrum när renoveringen är färdig ^^
Det blev en sådanhär http://www.grundig.se/produkter/tv/led-tv/vision-7.html?pid=2450 Så just nu står den i vardagsrummet inplastad och väntar på att packas upp och installeras i vårt vardagsrum när renoveringen är färdig ^^
Tog bort bröstapnelen idag för att påbörja tapetrivning i köket. Titta vad jag hitta! Otroligt vackert! speciellt med tanke på att man har haft det där till den rosa tapeten som sitter under den gråa...för oranget och rosa de skär ju sig inte allls....
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden