Andy78 skrev:
Ett tips då det ser ut som du har samma bygglampa som jag en med vanligt lysrör och ej led lampor. Ställ inte något framför då den blir väldigt varm speciellt om du har 500 wattaren. Tänkte på bilden där det står en pall framför. Man vet aldrig, "better to be safe then sorry"
Hehe har bara på den då jag är där och donar, och tro mig jag har värmt min rumpa många gånger på den lampan ;)

Så det kan gå ;)

Nu har det hänt lite framsteg i huset. Vardagsrummet är nu grått och mysigt när tapeterna är borta :P
Så nu är de två största rummen tapetfria vilket förhoppningsvis kommer göra att kök hall och det lilla sovrummet kommer kännas som det går skit fort ^^
Och ja jag bor i vardagsrummet kanske syns :P Lägg märke till den "fina" nikotin gradienten på gipsskivorna på bild tre, Knallgul skiva, lite gul skiva, fin skiva...
IMAG1175.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMAG1173.jpg
Skapa konto
IMAG1174.jpg
Skapa konto

Förutom framsteg så har det flyttat in en ny TV i huset. Skulle köpa lite nödlagningsprylar till badrummet kom hem med dessa och en LED-TV.
Det blev en sådanhär http://www.grundig.se/produkter/tv/led-tv/vision-7.html?pid=2450 Så just nu står den i vardagsrummet inplastad och väntar på att packas upp och installeras i vårt vardagsrum när renoveringen är färdig ^^

Tog bort bröstapnelen idag för att påbörja tapetrivning i köket. Titta vad jag hitta! Otroligt vackert! speciellt med tanke på att man har haft det där till den rosa tapeten som sitter under den gråa...för oranget och rosa de skär ju sig inte allls....
IMAG1194.jpg
Skapa konto
IMAG1195.jpg
Skapa konto

katten12 skrev:
Förutom framsteg så har det flyttat in en ny TV i huset. Skulle köpa lite nödlagningsprylar till badrummet kom hem med dessa och en LED-TV.
Flyttade du tjock-TV:n med allt besvär helt i onödan?!

Nyfniken skrev:
Flyttade du tjock-TV:n med allt besvär helt i onödan?!
Njae beror på hur man ser på det antingen hamnar den i sovrummet eller så hamnar den i förrådet så att man har en "spare" när platt jäkeln ger sig efter 2 år och 1 dag :P

Nu går det frammåt med stormsteg!!! Vitmålat överallt!!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.