Hej
Jag behöver råd och tips på hur man delar på luckan till en torktumlare serie 8. Min dörrkrok har gått sönder och ska bytas.
Tacksam för att hjälp.
Jag behöver råd och tips på hur man delar på luckan till en torktumlare serie 8. Min dörrkrok har gått sönder och ska bytas.
Tacksam för att hjälp.
Nyfiken på hur det gick, har samma problem och hittar inte ens någon reservdel/krok som funkar till min…fick svar att jag måste byta hela luckan. Har också en Bosch serie 8 torktumlareE Elcalle skrev:
Det går inte att byta bara kroken. Jag hade turen och hittade en begagnad hos ett företag som sålde begagnade vitvaror för 900kr.J Jacqueline de P skrev:
Tack för svar, då var det som jag misstänkteE Elcalle skrev:
Hur gick det för er andra?
Har precis samma problem som trådskaparen och identisk maskin.
Innan jag hittade den här tråden beställde jag originalreservdel från bosch. Luckan är uppdelad i tre delar, där kroken sitter på delen som kallas glas (den inre delen av luckan där också gångjärnet sitter). Frågan är hur jag delar på luckan för att byta ut glasluckan. Hoppas den sitter med snäppfästen 😁
Nån som testat att dela på luckan?
Har precis samma problem som trådskaparen och identisk maskin.
Innan jag hittade den här tråden beställde jag originalreservdel från bosch. Luckan är uppdelad i tre delar, där kroken sitter på delen som kallas glas (den inre delen av luckan där också gångjärnet sitter). Frågan är hur jag delar på luckan för att byta ut glasluckan. Hoppas den sitter med snäppfästen 😁
Nån som testat att dela på luckan?
Klicka här för att svara