Ska byta lite munstycken i mitt Spabad. Slangarna verkar limmade på anslutningarna eller har de bara fastnat av ""åldern"?
Frågan är hur man får bort dem och om man limmar när man sätter dit de nya? Och i så fall, vad limmar man med?
 
Själv skulle jag inte limma, bättre o köra gummislangar och slangklämmor :)
 
Bättre?
 
Ja det är väl en fördel att lätt kunna ta isär saker, limmar gör man bara där man absolut måste, där man inte typ någonsin skall behöva ta isär grejerna.
 
Exakt. Tex på ett spabadkar! :)
 
Han hade ju isär grejerna nu...
 
hej oj 13 år gammal inlägg :) sitter i samma sits hur tog du isär grejerna ? ska demontera en koppling som sitter som berget i en slang :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.