nimhed #1 Medlem · Skåne · 3 671 inlägg 12 dec 2018 13:29 nimhed Medlem Skåne 3 671 inlägg 12 dec 2018 13:29 #1 Hej För mig personligen hade det varit naturligare att "men skicka inget mail" varit defaultvärdet. Vid några tillfällen har jag varit för snabb att klicka ok utan att ändra över. En skitsak, men samtidigt väldigt enkelt att ändra.
Hej För mig personligen hade det varit naturligare att "men skicka inget mail" varit defaultvärdet. Vid några tillfällen har jag varit för snabb att klicka ok utan att ändra över. En skitsak, men samtidigt väldigt enkelt att ändra.
JanneJanne123 #2 Husägare · Stockholm · 2 911 inlägg 12 dec 2018 14:14 JanneJanne123 Husägare Stockholm 2 911 inlägg 12 dec 2018 14:14 #2 Hållet med om detta! Jag skulle önska en checkruta bland inställningarna här som heter typ ”Skicka aldrig någonsin under några omständigheter mail” Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hållet med om detta! Jag skulle önska en checkruta bland inställningarna här som heter typ ”Skicka aldrig någonsin under några omständigheter mail” Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder