Hej, ny på detta så ställer frågan till er mer rutinerade: vi har en firma nu som ska byta vår fasad (hus från 1960). En asbestfirma har tagit bort eterniten som satt på nedervåningen och ska nu sätta ny träfasad. Till min fråga: det verkar som att de tänkte lämna gamla vindduken kvar, är det standard om den ser ok ut? Skulle själv tänka att de lika gärna skulle byta den också när ändå fasaden är helt öppen och det regnar på den… Kan tillägga att firman hittills inte varit särskilt förtroendeingivande tyvärr…