3 009 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Därmed Basta
De flesta av människorna tvättar sig åtminstone en gång om dagen, bastubadandet ses av många som en del av "tvättandet". När jag hade tillgång till bastu hemma så värmdes den varje dag.tussee skrev:
Detta har ingenting med att göra om det är kallt ute eller inte, det är snarare fördel att basta på sommaren när det är 30grader ute, när du kommer ut från bastun så tycker du att det inte är så varmt längre... ;-)
Klicka här för att svara