3 983 läst ·
19 svar
4k läst
19 svar
Dags för Diomen att pensioneras.
Det blev så jag tog pannan från DinVVS, de hade i princip samma pris på både V33 och Retro så det fick bli en Retro.jensaro skrev:
Jag har pratat lite med Trebema också och de är väldigt professionella och serviceinriktade så jag har bara gott att säga om dom. Jag har fått bra svar på alla frågor hittills även fast det är mitt i semestern.
Jag beställd även lite tillbehör till pannan men DinVVS saltade priserna på tillbehören rätt bra så de blev 1000:- dyrare än att beställa direkt från Trebema 
Så jag håller på att försöka reda ut missförståndet mellan DinVVS och Trebema om priset just nu, eftersom Trebema föreslog att jag skulle ta tillbehören via DinVVS för att slippa fraktkostnaden från webbutiken.
Tyvärr upptäckte jag det lite sent när jag redan hade betalt till DinVVS så frågan är hur samarbetsvilliga de är nu när de redan fått betalt.
Så jag håller på att försöka reda ut missförståndet mellan DinVVS och Trebema om priset just nu, eftersom Trebema föreslog att jag skulle ta tillbehören via DinVVS för att slippa fraktkostnaden från webbutiken.
Tyvärr upptäckte jag det lite sent när jag redan hade betalt till DinVVS så frågan är hur samarbetsvilliga de är nu när de redan fått betalt.
Klicka här för att svara