3 945 340 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Tekniskt sett genomfördes köpet den 16:e december, men i dag dök den upp 
52 kr från Amazon
https://www.proffsmagasinet.se/trad...ar/gardena-premium-gummislang-50-m-12-2970425

52 kr från Amazon
https://www.proffsmagasinet.se/trad...ar/gardena-premium-gummislang-50-m-12-2970425

Spontant känns det som man fått betala meterpris men fått en hel rulle i stället, har fyra rullar till på ingång :-D
Äntligen lyckades Conrad leverera. Ena mejseln var restad men när jag röt ifrån och sa att det var dags att skicka det som fanns så kom allting! Nu kan jag äntligen bygga klart mitt motoriserade skrivbord, det var svårt att hitta en sådan snygg knapp som var specad för 230V.
Varför en 40 cm lång mejsel? Bra fråga. Mest för att jag vill, men det är också strax dags att plocka isär en symaskin från 60-talet, och jag vill vara så försiktig det bara går med spårskruvarna. Ju längre mejsel desto enklare att angripa skruven i rätt vinkel!
Varför en 40 cm lång mejsel? Bra fråga. Mest för att jag vill, men det är också strax dags att plocka isär en symaskin från 60-talet, och jag vill vara så försiktig det bara går med spårskruvarna. Ju längre mejsel desto enklare att angripa skruven i rätt vinkel!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
M mrmlz skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!M MLindstrom skrev:
Det bara pös vid avtryckaren!
Testade två sorters spik, justerade lufttryck och googlade. Inget funkade.
Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.
Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!
Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Jag pangade av ett 10-tal utan problem... Kanske borde skjuta lite mer för att vara på den säkra sidan!HasselPatrik skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid avtryckaren!
Testade två sorters spik, justerade lufttryck och googlade. Inget funkade.
Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.
Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!
Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Tack för heads-up!
HasselPatrik skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid
Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.
Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!
Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Nu blir det tyvärr lite of topic.HasselPatrik skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid avtryckaren!
Testade två sorters spik, justerade lufttryck och googlade. Inget funkade.
Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.
Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!
Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Har råkat ut för detta problem vid flera tillfällen att pistolen hamnar i ett mellanläge.
Detta har hänt när kompressorn varit inställd på för lågt tryck eller att det inte varit oljat.
Har på min nuvarande stompicka satt en dimsmörjare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:



