M MLindstrom skrev:
Tekniskt sett genomfördes köpet den 16:e december, men i dag dök den upp :)

52 kr från Amazon

[länk]

[bild]
52kr mot 2150kr ? Vem räknade fel? :crysmile:
 
  • Gilla
Willewonka
  • Laddar…
Spontant känns det som man fått betala meterpris men fått en hel rulle i stället, har fyra rullar till på ingång :-D
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 3 till
  • Laddar…
j.erkers
dof dof skrev:
Enligt [länk]
Är det bara en vanlig universalhållare.
Bara och bara? Provade min idag och det var en av de bättre jag testat. Gillade att den var lång.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Tekniskt sett genomfördes köpet den 16:e december, men i dag dök den upp :)

52 kr från Amazon

[länk]

[bild]
Från vilken butik?
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
Blev en ny vinkelhake från Bahco idag. Sista exet på Jula i Häggvik.
Ny Bahco vinkelhake på ett arbetsbord med måttband och andra verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pehu1004 och 5 till
  • Laddar…
Äntligen lyckades Conrad leverera. Ena mejseln var restad men när jag röt ifrån och sa att det var dags att skicka det som fanns så kom allting! Nu kan jag äntligen bygga klart mitt motoriserade skrivbord, det var svårt att hitta en sådan snygg knapp som var specad för 230V.

Varför en 40 cm lång mejsel? Bra fråga. Mest för att jag vill, men det är också strax dags att plocka isär en symaskin från 60-talet, och jag vill vara så försiktig det bara går med spårskruvarna. Ju längre mejsel desto enklare att angripa skruven i rätt vinkel!

Verktyg för byggprojekt med måttband, lång spårmejsel, andra mejslar och en 230V knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Garderobssnickarn och 4 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Tekniskt sett genomfördes köpet den 16:e december, men i dag dök den upp :)

52 kr från Amazon
Bjud på länk nu ;)
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
AXS
Tokslut Tokslut skrev:
Bjud på länk nu ;)
Amazon brukar vara snabba på att rätta sin fel i prissättningen.

Lyckats köpa flera billiga grejer som direkt efter blivit 10x så dyrt.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
ralvejd
4st
LED-arbetslampa med vinklingsbart huvud och justerbart stativ på en vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Ja, vad säger man? Ett verktyg. Moms och frakt, emballerande och hantering gjorde den mer än dubbelt så dyr som listpriset, men har felder konstiga muttrar på sina sågar så har de väl det.
Verktyg för speciella muttrar i plastpåse med etikett från Felder Group.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
Ja, vad säger man? Ett verktyg. Moms och frakt, emballerande och hantering gjorde den mer än dubbelt så dyr som listpriset, men har felder konstiga muttrar på sina sågar så har de väl det.
[bild]
Det kostar att ligga på topp. :)
 
M mrmlz skrev:
[bild] Tjacka luftpicka när det var rea, 1250kr... Måste hitta något att spika bara..
M MLindstrom skrev:
Missade du rabattkoden? :( pröjsade bara 1125 kr för min :)
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid avtryckaren!
Testade två sorters spik, justerade lufttryck och googlade. Inget funkade.

Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.

Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!

Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
 
  • Gilla
saiter och 3 till
  • Laddar…
Horgmo HasselPatrik skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid avtryckaren!
Testade två sorters spik, justerade lufttryck och googlade. Inget funkade.

Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.

Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!

Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Jag pangade av ett 10-tal utan problem... Kanske borde skjuta lite mer för att vara på den säkra sidan!

Tack för heads-up!
 
Horgmo HasselPatrik skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid

Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.

Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!

Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Horgmo HasselPatrik skrev:
Jag köpte mig också en sån här pistol, och till min förvåning funkade den inte när jag skulle testa den idag!
Det bara pös vid avtryckaren!
Testade två sorters spik, justerade lufttryck och googlade. Inget funkade.

Ringde Verktygshandlarn och tydligen är jag den 5e som kunden som ringer in med samma problem.
Nån hade klarat en 20-30 spik innan problemet dök upp och de andra hade samma problem direkt.

Eloge till Verktygshandlarn som löste det föredömligt och tar emot returer med full kreditering och fantastiskt trevligt bemötande!

Så testa era pistolerna innan de ligger för länge.
Nu blir det tyvärr lite of topic.
Har råkat ut för detta problem vid flera tillfällen att pistolen hamnar i ett mellanläge.
Detta har hänt när kompressorn varit inställd på för lågt tryck eller att det inte varit oljat.

Har på min nuvarande stompicka satt en dimsmörjare.
Närbild på en stompicka med dimsmörjare installerad, placerad på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.