M MLindstrom skrev:
Missade du rabattkoden? :( pröjsade bara 1125 kr för min :)
Det gjorde jag uppenbarligen! Nedrans!!!
 
Köpte en emco star idag, va mest hyvlen jag vill ha men kan vara bra med en extra bandsåg och bordsåg samt kunna svarva lite Emco Star kombinationsverktyg med bandsåg, bordsåg och hyvel i verkstadsinställning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Luddis_1 och 9 till
  • Laddar…
B Bylow skrev:
Köpte en emco star idag, va mest hyvlen jag vill ha men kan vara bra med en extra bandsåg och bordsåg samt kunna svarva lite [bild]
Trevlig liten hyvel, tröttnade på att planhyvlen bara tar 55 mm och bytte upp mig till en Inca. Men annars var detven riktigt trevlig liten hyvel. Har du fräsen och långhålsborren också?
 
Hennke85 Hennke85 skrev:
Trevlig liten hyvel, tröttnade på att planhyvlen bara tar 55 mm och bytte upp mig till en Inca. Men annars var detven riktigt trevlig liten hyvel. Har du fräsen och långhålsborren också?
Ja det är ju lite lite men har svärfars metabo dh330 står här så kommer nog mesta använda rikthyveln. Nej tyvär fanns inte dom grejorna med, saknar även delen man sätter på kling axeln för att köra sticksåg/kontursåg, men svensk instruktionsbok har jag om nån behöver.
 
FreQa FreQa skrev:
Nopp. Jag visste inte att det fanns borstlös när jag köpte min. Får öppna och kolla hur tjockt bakstycket är. Jag har ju gjort ett geriilabygge med en anpassad plåtbit i springan vid batteriet.
12-15FC var först ut och inte borstlös.
12-35FC släpptes nåt år senare och är borstlös.
:cool:(y)
 
  • Ledsen
FreQa
  • Laddar…
Fyllde på skruvförrådet och utökade Essbox-kollektionen.
Blå Essbox skruvsorteringslåda med texten 'TAB KARL HEDIN' på en arbetsbänk, bredvid verktyg och tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Chentin och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fyllde på skruvförrådet och utökade Essbox-kollektionen.
[bild]
Surt att man bor i norr och för långt till en butik
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Surt att man bor i norr och för långt till en butik
Dom expanderande rejält söderut under några år, borde finnas möjligheter norrut. (y)
 
FredrikR FredrikR skrev:
Dom expanderande rejält söderut under några år, borde finnas möjligheter norrut. (y)
Det verkar inte finnas mer än 9st i Sverige och ingen söder om Uddevalla/Munkedal eller norr om något som såg ut som Borlänge. Så därför ringer namnet inga klockor ;)
 
richardtenggren
Ramnemark Ramnemark skrev:
Det verkar inte finnas mer än 9st i Sverige och ingen söder om Uddevalla/Munkedal eller norr om något som såg ut som Borlänge. Så därför ringer namnet inga klockor ;)
Nog har de en del butiker norr om Borlänge allt ;)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Nog har de en del butiker norr om Borlänge allt ;)
Google visade bara inom en viss radie från Halmstad där jag sökte. Visst fanns det mer uppåt. Däremot inte nedåt :p
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Det verkar inte finnas mer än 9st i Sverige och ingen söder om Uddevalla/Munkedal eller norr om något som såg ut som Borlänge. Så därför ringer namnet inga klockor ;)
Skärmdump med lista över svenska orter, Vänersborg markerad som södra punkt för en 'mas' från norr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kanske inte längst söderut, men Vbg är långt söderut för en mas. ;)(y)
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
OT men för den som är intresserade av när åklagare blir rättshaverister så goggla karl hedin.. :mad:
 
  • Gilla
Bylow och 3 till
  • Laddar…
M mrmlz skrev:
[bild] Tjacka luftpicka när det var rea, 1250kr... Måste hitta något att spika bara..
Var hittade du den?
 
G gusvo085 skrev:
Var hittade du den?
Jag köpte också en, dock är dom slutsålda så erbjudandet finns inte kvar.
/
M
 
  • Ledsen
Appendix
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.