3 945 353 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Trevlig liten hyvel, tröttnade på att planhyvlen bara tar 55 mm och bytte upp mig till en Inca. Men annars var detven riktigt trevlig liten hyvel. Har du fräsen och långhålsborren också?B Bylow skrev:
Ja det är ju lite lite men har svärfars metabo dh330 står här så kommer nog mesta använda rikthyveln. Nej tyvär fanns inte dom grejorna med, saknar även delen man sätter på kling axeln för att köra sticksåg/kontursåg, men svensk instruktionsbok har jag om nån behöver.Hennke85 skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg


