3 945 333 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Då har vi följande:
På toppen sitter två skär i själva spetsen, men precis nedanför finns inget skär åt något håll.
På den svarta delen sitter det ett skär som täcker ca 80% av det svarta.
Förstår inte alls vad man ska ha det till.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På toppen sitter två skär i själva spetsen, men precis nedanför finns inget skär åt något håll.
På den svarta delen sitter det ett skär som täcker ca 80% av det svarta.
Förstår inte alls vad man ska ha det till.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Känns som en avart på en bottenskärande pinnfräs, fast med begränsad skärlängd då.
Jämför man piktogrammen mellan denna och den till vänster så är urtaget mitt i till skillnad från den vänstra som har en öppen sida?
Dock så måste väl denna alltid fräsa genomgående då radiella skäret inte går hela fräsens längd.
Jämför man piktogrammen mellan denna och den till vänster så är urtaget mitt i till skillnad från den vänstra som har en öppen sida?
Dock så måste väl denna alltid fräsa genomgående då radiella skäret inte går hela fräsens längd.
Renoverare
· Älvsborg
· 130 inlägg
Är det inte ett glasöppningsfräs?
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Fräsen bör vara avsedd för att fräsa rent när man har lagt exempelvis laminat på ett skivmaterial med en kavitet. Jag tror att jag har sett sådana i någon video på nätet. Har aldrig haft behov av en sådanOla C skrev:
Måste vara för fräsning av faner/beläggning/etc som @mattiasp skrev ovan, dvs det är inte en V-spårsfräs.Ola C skrev:

Redigerat:

