3 944 114 läst ·
18 616 svar
3944k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 886 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 886 inlägg
Otroligt mycket gods runt muttern som är 170 mm, diametern är 565 mm, nästan 20 cm godsMazen skrev:
https://www.bahco.com/int_en/metric-ring-end-slogging-wrenches-pb_7444sg-m_.html#technical-details
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 886 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 886 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag reagerade på att Längd och Diameter nästa var lika, vilket kändes ologiskt.Jonas Persson skrev:
För att bidra till tråden, så får jag troligen hem en Mirka DecoSander idag! Ska bli spännande att se om det är lika smidigt som lilla klossen jag har.
Jag gillar inte DecoSandern. Plattan är för liten och flippar runt väldigt lätt vilket resulterar i djupa repor i spacklet. Leden till plattan kunde varit mer flexibel för mer frihet i rörelsen. Jag har en som inte använts sedan jag skaffade en Full Circle 360 Sander, nämnt den i andra trådar, som jag upplever mycket bättre och enklare att använda med minst lika bra dammhantering.richardtenggren skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Tråkigt att läsa! Jag läste en del positiva omdömen också, får testa helt enkeltTeroM skrev:
Jag gillar inte DecoSandern. Plattan är för liten och flippar runt väldigt lätt vilket resulterar i djupa repor i spacklet. Leden till plattan kunde varit mer flexibel för mer frihet i rörelsen. Jag har en som inte använts sedan jag skaffade en Full Circle 360 Sander, nämnt den i andra trådar, som jag upplever mycket bättre och enklare att använda med minst lika bra dammhantering.