Daniel_N Daniel_N skrev:
Jag har redan tankar kring hur vi alla på snickeriet ska kunna lära oss mer av detta....kanske blir vars ett nummer att läsa varannan vecka och sen 5-min presentation av det bästa vi läste?
Som du sen kondenserar ner till 2min för oss? :D

Låter för övrigt som ett riktigt fynd!

Behöver de förvaras så har jag en tom 30*30cm ruta i verkstan..

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Herrejösses, så mycket rolig läsning — grattis!
Det är väl bäst att ni reglerar tillgången om det ska bli något gjort nu på snickeriet. :D

//Ronnie

• Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Herrejösses, så mycket rolig läsning
Det bästa är att @Daniel_N i och med tidningsförvärvet nu lovat fixa till en mysig läshörna i snickeriet där vi besökare ska kunna sjunka ner, få nåt stärkande, och sträckläsa årgångar av FWW.

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Herrejösses, så mycket rolig läsning — grattis!
Det är väl bäst att ni reglerar tillgången om det ska bli något gjort nu på snickeriet. :D

//Ronnie
Haha, är du verkligen orolig för det? ;)

Ola C Ola C skrev:
Det bästa är att @Daniel_N i och med tidningsförvärvet nu lovat fixa till en mysig läshörna i snickeriet där vi besökare ska kunna sjunka ner, få nåt stärkande, och sträckläsa årgångar av FWW.
Det stämmer. Efter vårt samtal tidigare idag så avbokade jag bredbandsputsen jag hade beställt och gjort plats till för att istället dra till myrorna och köpa en grupp fåtöljer, lite lampor o ett par fotpallar.

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Daniel_N Daniel_N skrev:
Det stämmer. Efter vårt samtal tidigare idag så avbokade jag bredbandsputsen jag hade beställt och gjort plats till för att istället dra till myrorna och köpa en grupp fåtöljer, lite lampor o ett par fotpallar.
Annars hört att det ska finnas både stärkande och fåtölj @Ola C s verkstad? Kanske lättare om tidningarna hade fått åka dit..
Menmen, ännu en anledning att åka ner till snickeriet..

• Gilla
Ola C
  • Laddar…
Daniel_N Daniel_N skrev:
Vilket jag tolkar som att vi kan se fram emot en byggtråd för bok/tidningshyllan? Om man får önska ska den vara byggd av spillbitar i minst fyra olika träslag (y):geek:

Daniel_N Daniel_N skrev:
Myrorna?:surprised:...linjen var visserligen lite knastrig men sa du inte miljögården?

I övrigt tycker jag i vanlig ordning det fortfarande är rätt luftigt i ladan, det är ju typ 5m i tak och ovanför 2m strecket är det gott om plats för en loft-myshörna.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Hej Daniel

Vilket fabrikat på bredbandsputs har du beställt ?
Hur är den konfigurerad ?
Tillvals-utrustning ?

Mvh

nanowire nanowire skrev:
Om man får önska ska den vara byggd av spillbitar i minst fyra olika träslag (y):geek:
Apapap... det blir varumärkesintrång. Thunderdoome Design var först på bollen (eller kanske inte ;) ).
Mvh Findus

T
Blev en bänkbandslip för 600 spänn på biltema då de körde 50% på utgående produkter, norpade den sista i Norrköping :)
En ny bänkbandslip från Biltema på en arbetsbänk i ett verktygsfylld verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Gud_
  • Laddar…
T Thullen skrev:
Blev en bänkbandslip för 600 spänn på biltema då de körde 50% på utgående produkter, norpade den sista i Norrköping :)
[bild]
Du norpade den sista i norpan? ;) Fasen synd att man inte såg det, var också ute efter en billig bandslip!

• Gilla
Thullen
  • Laddar…
T Thullen skrev:
Blev en bänkbandslip för 600 spänn på biltema
Har du någon länk eller artikelnummer. Hittar den inte ens så jag kan se om den finns kvar... :oops:

4 4star skrev:
[länk]
Tack!

Känner mig lite korkad. Borde naturligtvis letat under Bil-MC... :surprised:

Webbsidesnavigering med flikarna BIL - MC, BÅT, FRITID och sökfält för Biltema.

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.