3 945 333 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Fick hem en ny rikt/plan hyvel igår.. törs inte säga vad för sort för här gäller det ju bara begagnat så
4 pers så va den inne i snickarboden! Nu ska allt bara ställas in och monteras handske sen skall här hyvlas
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Med tanke på vilken standard ditt snickeri håller är den nog inget skräp som inhandlats....P pleqtiz skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
@Jckssn här är länk till manualen. http://incawoodworking.blogspot.se/2013/08/model-numbers-and-manuals-for-inca_21.html?m=1
Du har modell 343.132.xx - 8 5/8" Jointer-Planer
Skulle jag tro.
Du har modell 343.132.xx - 8 5/8" Jointer-Planer
Skulle jag tro.
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
Renoveringsnovis
· Vassbacken Västra Götaland
· 606 inlägg
Happ... Nu hoppas jag att jag köpt mina sista elverktyg på ett tag, ju längre man hållet på desto större blir behoven på något konstigt vis
Jag håller mig fortfarande till billigt krafs eftersom jag behövt skaffa allt på kort tid. Med tanke på att jag är en ensamstående, kontorsarbetande, kvinna på dryga 50 år så har jag nog en imponerande maskinpark
Dagens nytillskott blev dessa:










