3 949 444 läst ·
18 641 svar
3949k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Gick lös lite i sista stund på prime days, hoppas det blir bra 😅. Gamla trotjänar-dammsugaren (gas 20Lj började bli rätt sliten så hoppas detta är en värdig efterföljare tillsammans med lite nya kompisar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Riktigt sugen på deras dammsugare också. Verkar toppen. Men fick hejda mig lite denna gång. Berätta gärna mer när du haft den ett tagmexitegel skrev:
@mexitegelFredrikR skrev:
Den saknar väl höjdjusteringsskruven? Sen att den inte kan använda gkf600 tillbehör överlag, och är klenare motsvarande 600w mot 1000w. Det var det väl bra erbjudanden på båda, men i normalfallet är väl prisskillnaden för liten, ~400-500? Nu blir väl skillnad väsentligt större glf på rea vs gkf till ordinare...
Blev några nya verktyg senaste veckan, bland annat en ny för mig Fromax nr.55 15 mm i alldeles för bra skick för vad jag betalade. Ska användas för att äntligen dra lite vatten i verkstan.
Sen en lite större skrivare som jag var för ivrig att starta upp för att fixa bänken den ska stå på...
Logga in
Skapa konto
Sen en lite större skrivare som jag var för ivrig att starta upp för att fixa bänken den ska stå på...
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 8 316 inlägg
Hmm. Jag har för lite blå lådor för den växelkursen. Just nu har jag bara två av de åtta grå lösta...
Så jag behöver tydligen 24 blå maskiner till? Kunde varit värre. 😁
Så jag behöver tydligen 24 blå maskiner till? Kunde varit värre. 😁
Klicka här för att svara