Har ungefär 160 m2 gips framför mig. Så denna var jag värd. Och lite Expertskrot, det ska vara cleana hål i badrumsväggen 👍

20260626_174205.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 10 till
  • Laddar…
Gick lös lite i sista stund på prime days, hoppas det blir bra 😅. Gamla trotjänar-dammsugaren (gas 20Lj började bli rätt sliten så hoppas detta är en värdig efterföljare tillsammans med lite nya kompisar.

IMG_1291.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_1290.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_1289.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FreQa och 8 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Gick lös lite i sista stund på prime days, hoppas det blir bra 😅. Gamla trotjänar-dammsugaren (gas 20Lj började bli rätt sliten så hoppas detta är en värdig efterföljare tillsammans med lite nya kompisar.

[bild]

[bild]

[bild]
Riktigt sugen på deras dammsugare också. Verkar toppen. Men fick hejda mig lite denna gång. Berätta gärna mer när du haft den ett tag
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Absolut. Men insåg just att jag klickade hem en GLF-8 och inte en GKS-8 🙈. Vart lite stressigt vid 23.45 igår kväll.

Tror nästan det blir byte 😅
 
  • Gilla
  • Wow
Appendix och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Absolut. Men insåg just att jag klickade hem en GLF-8 och inte en GKS-8 🙈. Vart lite stressigt vid 23.45 igår kväll.

Tror nästan det blir byte 😅
Jag vet inte riktigt vad du missar med en GLF, möjligheten att använda sänkenhet är en, men utöver det?
 
G
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vet inte riktigt vad du missar med en GLF, möjligheten att använda sänkenhet är en, men utöver det?
@mexitegel
Den saknar väl höjdjusteringsskruven? Sen att den inte kan använda gkf600 tillbehör överlag, och är klenare motsvarande 600w mot 1000w. Det var det väl bra erbjudanden på båda, men i normalfallet är väl prisskillnaden för liten, ~400-500? Nu blir väl skillnad väsentligt större glf på rea vs gkf till ordinare...
 
Jag får kolla när den kommer hem, jag klarar ett byte utan att äta nudlar en månad om det skulle vara så 😉
 
  • Älska
  • Gilla
Gulketchup och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jag får kolla när den kommer hem, jag klarar ett byte utan att äta nudlar en månad om det skulle vara så 😉
En av var är ju också en möjlighet.. 😇

/Hoardern
 
  • Haha
  • Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
G
Blev några nya verktyg senaste veckan, bland annat en ny för mig Fromax nr.55 15 mm i alldeles för bra skick för vad jag betalade. Ska användas för att äntligen dra lite vatten i verkstan.
PXL_20260624_200824925.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sen en lite större skrivare som jag var för ivrig att starta upp för att fixa bänken den ska stå på...
PXL_20260622_210827199.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Johan Gunverth och 4 till
  • Laddar…
Tomten aka @Pysslarn kom förbi med lite tomma lådor att förvara verktyg i :)
IMG20260628185005.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
stigen och 5 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Tomten aka @Pysslarn kom förbi med lite tomma lådor att förvara verktyg i :)
[bild]
Så det är dagskursen; det kostar en systainer för att bli av med fyra blå lådor?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Hmm. Jag har för lite blå lådor för den växelkursen. Just nu har jag bara två av de åtta grå lösta...
Så jag behöver tydligen 24 blå maskiner till? Kunde varit värre. 😁
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.