3 819 676 lĂ€st ·
18 066 svar
3820k lÀst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ny leksak har hittat sin plats i garaget, testade borra och Ă€ven frĂ€sa lite (med borrchucken đ±) och kĂ€nslan Ă€r Ă€ndĂ„ att den kommer bli rĂ€tt anvĂ€ndbar men inte anvĂ€ndbar nog sĂ„ jag fĂ„r för mig att sĂ€lja kipphyveln đ
U
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
· 2 603 inlĂ€gg
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
- 2 603 inlÀgg
Lyxat till det o köpt dyra tvingar. Dom dÀr 4 som alltid hÀnger pÄ "primeplats" pÄ verktygstavlan, som aldrig anvÀnds till nÄt viktigt o dÀrför aldrig varit vÀrda att spendera pengar pÄ, men nog anvÀnds lika mycket som alla mina andra tvingar tillsammans.
Tidigare haft 4 billiga frÄn Hornbach som slets ut pÄ 5 Är, sen 4 likadana till o nu var dom ocksÄ utslitna. Snea o vinga o partier av slaglÀngden dÀr de inte greppade nÄt vidare eller överhuvudtaget.
Gammal tving
Nya tvingar
Tidigare haft 4 billiga frÄn Hornbach som slets ut pÄ 5 Är, sen 4 likadana till o nu var dom ocksÄ utslitna. Snea o vinga o partier av slaglÀngden dÀr de inte greppade nÄt vidare eller överhuvudtaget.
Logga in
Skapa konto
Gammal tving
Logga in
Skapa konto
Nya tvingar
U
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
· 2 603 inlĂ€gg
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
- 2 603 inlÀgg
En DDF486Z som vÀxellÄdan gick sönder pÄ. Tydligen vanligt fel (enligt YouTube), som makita inte vill kÀnnas till. Inte alls mycket anvÀnd och endast för hobbybruk.R roli skrev:
Och klassikern med DDF482 som brann. Borrade med 35mm flatborr i reglar.
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 697 inlĂ€gg
De Àr verkligen kassa. Har dragit av nÄgra av dem i gjutgodset med handkraft. Om inte handtaget lossar frÄn gÀnggÄngen. SkrÀp.Ola C skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 697 inlĂ€gg