F Fluxor skrev:
Är den för lösfett, eller finns det minipatroner?
Jag har lyckats klicka hem minituber 😂

Förpackning med tre tuber av Lucas Oil Products Red "N" Tacky Grease.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:

[bild]
Hah, dÀr ser man! NÀr man behöver en resefettspruta vet jag inte Ànnu, men behovet kanske uppstÄr nÄgon dag. DÄ vet jag vad jag ska leta.

Tokslut Tokslut skrev:
đŸ€” bild men ingen hjĂ€lpande lĂ€nk

..

3D-skrivare med display och filamenthÄllare, placerad pÄ ett trÀbord i verkstadsmiljö. Bakgrund med hylla och skyltar.
Skapa konto

• Gilla
13th Marine och 8 till
  • Laddar…
Rickard.
Arbetsplats i garage med ny borr- och frÀsmaskin, omgiven av verktyg och arbetsbÀnkar.
Skapa konto

Ny leksak har hittat sin plats i garaget, testade borra och Ă€ven frĂ€sa lite (med borrchucken đŸ˜±) och kĂ€nslan Ă€r Ă€ndĂ„ att den kommer bli rĂ€tt anvĂ€ndbar men inte anvĂ€ndbar nog sĂ„ jag fĂ„r för mig att sĂ€lja kipphyveln 😉

• Gilla
  • Älska
13th Marine och 18 till
  • Laddar…
Insett hur mycket dyckrande jag kommer göra nĂ€rmaste tiden och ersatte mitt ”lidl-fynd” med en riktig. Enorm skillnad och vĂ€ldigt trevlig manick.
En ny Makita dyckertpistol pÄ en trÀyta, med staplade trÀplankor och en ansluten röd luftslang.
Skapa konto

• Gilla
sirlongfellow och 18 till
  • Laddar…
U
Efter att tvÄ borrmaskiner pajat pÄ kort tid sÄ var jag inte villig att ge makita en 3e chans. SÄ Àr mÀrkesbyte fr o m nu.
Milwaukee borrmaskin och laddare i svart förvaringslÄda, pappersmanual och plastförpackning i set.
Skapa konto

• Gilla
dilemma och 6 till
  • Laddar…
U Utsliten och utdömd skrev:
Efter att tvÄ borrmaskiner pajat pÄ kort tid sÄ var jag inte villig att ge makita en 3e chans.
Vad hĂ€nde och vilka modeller” gav upp”?

Lyxat till det o köpt dyra tvingar. Dom dÀr 4 som alltid hÀnger pÄ "primeplats" pÄ verktygstavlan, som aldrig anvÀnds till nÄt viktigt o dÀrför aldrig varit vÀrda att spendera pengar pÄ, men nog anvÀnds lika mycket som alla mina andra tvingar tillsammans.

Tidigare haft 4 billiga frÄn Hornbach som slets ut pÄ 5 Är, sen 4 likadana till o nu var dom ocksÄ utslitna. Snea o vinga o partier av slaglÀngden dÀr de inte greppade nÄt vidare eller överhuvudtaget.

En hand hÄller en röd och svart tving mot en vit strukturerad vÀgg.
Skapa konto

Gammal tving

Fyra nya röda och svarta Bessey-tvingar hÀnger pÄ en verktygstavla bredvid andra verktyg som anvÀnds i byggen, som en hammare.
Skapa konto

Nya tvingar

• Gilla
Qjanto och 18 till
  • Laddar…
U
R roli skrev:
Vad hĂ€nde och vilka modeller” gav upp”?
En DDF486Z som vÀxellÄdan gick sönder pÄ. Tydligen vanligt fel (enligt YouTube), som makita inte vill kÀnnas till. Inte alls mycket anvÀnd och endast för hobbybruk.

Och klassikern med DDF482 som brann. Borrade med 35mm flatborr i reglar.

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Lite nya vvs-prylar. Den lilla tÄngnyckeln mest pga villhöver, men blir bra i resekitet.
En samling VVS-verktyg pÄ ett arbetsbord, inklusive en justerbar skiftnyckel, rörtÄng och andra olika handverktyg.
Skapa konto

• Gilla
kashieda och 8 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Tidigare haft 4 billiga frÄn Hornbach som slets ut pÄ 5 Är, sen 4 likadana till o nu var dom ocksÄ utslitna. Snea o vinga o partier av slaglÀngden dÀr de inte greppade nÄt vidare eller överhuvudtaget.
De Àr verkligen kassa. Har dragit av nÄgra av dem i gjutgodset med handkraft. Om inte handtaget lossar frÄn gÀnggÄngen. SkrÀp.

AlltgÄr AlltgÄr skrev:
Lite nya vvs-prylar. Den lilla tÄngnyckeln mest pga villhöver, men blir bra i resekitet.
[bild]
En tĂ„ngnyckel Ă€r sĂ€llan fel. 😉👍

• Älska
AlltgÄr
  • Laddar…
AlltgÄr AlltgÄr skrev:
[bild]
Den skiftnyckeln Àr en favorit. Passar allt och sviker aldrig.

• Gilla
AlltgÄr
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.