3 819 676 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Medlem
· Västmanland
· 1 906 inlägg
Medlem
· Västmanland
· 1 906 inlägg
Haha, nja nästan, med de hål jag gjort hade inte funkat med magnetborren men insatsen räckte för att tanken på mer maskin väcktes rätt snabbt😁C cpalm skrev:
Och då brukar det vara kört.. jag tänker bara lite olika långt men köpt slutar det med 😆
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 765 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 765 inlägg
Denna damp ner i brevlådan igår, har spanat på den länge och saknat en lite då och då.
Men blev lite fundersam när jag kollade framtill, de ser ut att ha slipat/kapat ena käften lite hårt så det är tunt med goda längst ut (till höger i bild nedan). Något jag bör reklamera eller kommer den hålla ändå tror ni?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men blev lite fundersam när jag kollade framtill, de ser ut att ha slipat/kapat ena käften lite hårt så det är tunt med goda längst ut (till höger i bild nedan). Något jag bör reklamera eller kommer den hålla ändå tror ni?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska dubbelkolla när jag kommer hem men jag tror nod gu har rätt. Det borde varit centrerat bättre på käften. Återkommer.B breakman skrev:Denna damp ner i brevlådan igår, har spanat på den länge och saknat en lite då och då.
[bild]
[bild]
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 inlägg
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 765 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 765 inlägg
Tackar, jag drar ett mail till Knipex och frågor dom.Jonas Persson skrev:
För info så är det denna jag beställt https://www.amazon.se/dp/B09G17BGTP Låg i en bubbelplast-påse och ingen Knipex-förpackning.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 104 inlägg
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 765 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 765 inlägg
Tycker också att det ska vara original, men kan det vara en andrasortering som Amazon säljer utan att upplysa om det. De har samma tång på annat artikelnummer som är 50kr dyrare.R Robert-san01 skrev:
https://www.amazon.se/dp/B09FPZPY96/
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 603 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 603 inlägg
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 603 inlägg