Ser ut att bli ett grymt träningspass efter att ha skottat bort sandhögen😉
 
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 2 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
[bild]

Ungarna frågade om jag skulle börja vaska guld i trädgården. 😅
Var hittade du den? Frun eftersöker liknande för att sila hönsskit från sanden i hönsgården
 
T Taren43 skrev:
Var hittade du den? Frun eftersöker liknande för att sila hönsskit från sanden i hönsgården
Temu. Tror det var typ 150kr.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Temu. Tror det var typ 150kr.
Ah, The ellusive Temu... kanske dom en vacker dag skickar till Åland också
 
Bytte till gelkuddar på Peltor kåporna. Typ 100kr på Temu kändes rimligt då original Peltor kostar ca 800.

Mycket sköna!
Svarta gelkuddar för Peltor hörselskydd, visade två ovaler på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
Appendix
  • Laddar…
T Taren43 skrev:
Ah, The ellusive Temu... kanske dom en vacker dag skickar till Åland också
Har du vägarna förbi Sverige och Stockholm kan du få köpa den av mig. Bor i princip på vägen in till stan från Norrtälje.
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Nåväl, inte verktyg men något att roa sig med mellan arbetspassen och medans färgen/limmet torkar
Aluminiumbit på ett arbetsbord, omgiven av en kartong med supersaltpaket och en påse chips med "grill" på. Verktyg och material i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den 25x8x8 cm stora aluminiumbiten är köpt på Maskindelen i Boden. Tror det var 47 kr för denna. Bra pris tycker jag som ville ha den som slipstöd när jag slipar knivar på bandslipen. Man kan välja på en massa kortbitar av olika vinkeljärn och andra och köper per decimeter.
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 6 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Har du vägarna förbi Sverige och Stockholm kan du få köpa den av mig. Bor i princip på vägen in till stan från Norrtälje.
Är det så? :D jag tror jag åker den 21 oktober, då passerar jag Norrtälje in mot Stockholm kring 10-tiden
 
T Taren43 skrev:
Är det så? :D jag tror jag åker den 21 oktober, då passerar jag Norrtälje in mot Stockholm kring 10-tiden
Det löser vi!
 
  • Gilla
Peter #11 och 3 till
  • Laddar…
Julen är räddad, till viss del iaf. 😍😇
Adventskalender med tomte på motorcykel, julmotiv med snögubbe och dekorerade hus, hålls i handen nära en parkerad bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
whak och 11 till
  • Laddar…
Velkom to hydraulik press channel.
Röd hydraulpress med 10 tons kapacitet i ett vardagsrum, omgiven av verktyg och möbler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
johel572 och 25 till
  • Laddar…
Rickard.
Tryckluft till garaget.
Tryckluftskompressor med tillbehör på en arbetsbänk i garaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tryckluftsutrustning och dammsugare i ett garage, placerad intill en arbetsbänk med förvaringslådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Tule54 och 10 till
  • Laddar…
Äntligen flyttar jag från ett sönderfallande betonggolv med två golvbrunnar med onödigt kraftigt fall till ett nytt, platt plankgolv. Nu känns det inte längre bortkastat att få alla maskiner och ytor helt i våg. Kanske inte ett verktyg för att få allt i @mattiasp definition på ”i våg”, men åtminstone en bit på vägen.
Rund andningslibella med grader och streck, använd för att mäta lutning på ytor i byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 15 till
  • Laddar…
Laddar upp för pryl-HLR

Verktygsset för elektronikreparation med skruvmejslar, verktyg för uppbrytning och reservdelar, från iFixit.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 13 till
  • Laddar…
ClasseClas
TeroM TeroM skrev:
Laddar upp för pryl-HLR

[bild]
Pajad backspegel på bilen igen?🙃😉
 
  • Haha
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.