3 819 858 läst ·
18 066 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
jagat en Åss spånsug ett tag och nu dök fyndet upp, en modell 1100. Verkligt fin industrikvalitet på bygget skulle jag säga. Fläktenheten är brutalt tung och fint ljuddämpand. Den är lite större än jag förväntade mig men hoppas den ska gå in i snickarboa ändå.
Att koppla in allt i elskåpet var en baggis. Fint uppmärkt och tydlig manual.
Verktygstokig
· Halland
· 8 131 inlägg
Nice!A axel_n skrev:jagat en Åss spånsug ett tag och nu dök fyndet upp, en modell 1100. Verkligt fin industrikvalitet på bygget skulle jag säga. Fläktenheten är brutalt tung och fint ljuddämpand. Den är lite större än jag förväntade mig men hoppas den ska gå in i snickarboa ändå.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 131 inlägg
Kommit på en ny lek!
1. Kolla blocket efter fynd.
2. Tipsa @Ola C om det.
3. Köpa det innan han hinner.
1. Kolla blocket efter fynd.
2. Tipsa @Ola C om det.
3. Köpa det innan han hinner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Efter vår lastgamla Einhell kap & ger kastade in handduken fick det bli ett nyinköp. Skil imponerade ordentligt på mig med bordssågen 1340AA så jag höll mig till samma märke.
En 1321 med skugglinje istället för laser, får ändå säga att det var rätt trevligt att ha.
En 1321 med skugglinje istället för laser, får ändå säga att det var rätt trevligt att ha.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 416 inlägg
Asså jag kollade annonsen typ 1min efter @Frustrator skickade sms'et o då hade han själv hunnit köpa den. Ni som överväger att signa upp er på betaltjänsten "Frustrators privata blocket-tips" kanske ska fundera en gång extra.
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 8 131 inlägg
Ska tillägga att Ola inte har betaltjänsten utan den lite äldre buggigare betan, så han får ju också en del udda tips. Som exv en stor plastelefant och en sopmaskin.Ola C skrev:
ralvejd
Hobbysnickare
· Skaraborg
· 184 inlägg
ralvejd
Hobbysnickare
- Skaraborg
- 184 inlägg
Hur är slangen på den?ralvejd skrev:
Köpte Lidls grovdammsugare men den slangen är helt fullkomligt efterbliven, kurvar sig och vägrar räta ut sig.
Funderar på denna istället...