Inte för att jag behöver fler skiftnycklar men fick allt för 15 kr och då kunde jag inte motstå. Har faktiskt inte varianten med platt ända.

• Två skiftnycklar och en orange korkskruv på grå yta, en har platt ände.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
jagat en Åss spånsug ett tag och nu dök fyndet upp, en modell 1100. Verkligt fin industrikvalitet på bygget skulle jag säga. Fläktenheten är brutalt tung och fint ljuddämpand. Den är lite större än jag förväntade mig men hoppas den ska gå in i snickarboa ändå.

Att koppla in allt i elskåpet var en baggis. Fint uppmärkt och tydlig manual.

• Industrikvalitet Åss spånsug modell 1100 i träverkstad med två stora enheter, en med filter och en med fläktenhet, omgivna av träpaneler.
    Skapa konto
  • Gilla
Kramla och 19 till
  • Laddar…
A axel_n skrev:
jagat en Åss spånsug ett tag och nu dök fyndet upp, en modell 1100. Verkligt fin industrikvalitet på bygget skulle jag säga. Fläktenheten är brutalt tung och fint ljuddämpand. Den är lite större än jag förväntade mig men hoppas den ska gå in i snickarboa ändå.

Att koppla in allt i elskåpet var en baggis. Fint uppmärkt och tydlig manual.
Nice!

Fick feeling häromkvällen o klickade hem lite tyskt.

Röda och blå tänger och skruvmejslar på en träbänk bredvid grön låda med skruvar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Dilato och 14 till
  • Laddar…
Jonas Persson
B Bomba skrev:
Fick feeling häromkvällen o klickade hem lite tyskt.

[bild]
Muttertången i mitten har oanade kvalitéer, den är mycket användbar än man kan tro. Missa inte att knappen fungerar som på en polygrip då den ökar käftvidden.

• Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Kommit på en ny lek!
1. Kolla blocket efter fynd.
2. Tipsa @Ola C om det.
3. Köpa det innan han hinner.

En bild på en falshyvel av märket Record modell 043, liggande på en träyta, annonserad på Blocket för 225 kr.
Skapa konto
Metallisk handhållen skärande verktyg liggande på ett vitmönstrat bord.
Skapa konto
En metallisk Record 043 hyvel på ett bord, använd i lek om blocket-fynd, med detaljerade skruvar och handtag.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
  • Arg
Appendix och 28 till
  • Laddar…
Efter vår lastgamla Einhell kap & ger kastade in handduken fick det bli ett nyinköp. Skil imponerade ordentligt på mig med bordssågen 1340AA så jag höll mig till samma märke.

En 1321 med skugglinje istället för laser, får ändå säga att det var rätt trevligt att ha.

• Skil kap- och gersåg modell 1321 i en verkstad, omgiven av verktyg och träplankor.
    Skapa konto
  • Gilla
Henningelvis och 9 till
  • Laddar…
Blev en ny svetshjälm (represent);
Ny svetshjälm i närbild, person visar tummen upp, verktygslådor och lampa i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Dilato och 17 till
  • Laddar…
Asså jag kollade annonsen typ 1min efter @Frustrator skickade sms'et o då hade han själv hunnit köpa den. Ni som överväger att signa upp er på betaltjänsten "Frustrators privata blocket-tips" kanske ska fundera en gång extra.
Sms-konversation om att en annons blev såld innan köp, med en clownemoji som reaktion.
Skapa konto

• Haha
  • Älska
Appendix och 9 till
  • Laddar…
Ett borrskaft av märket (?) eller modellen (?) Bison. Jag känner inte alls till märket/modellen men den är gjord i England och verkade funka som den ska.

Ola C Ola C skrev:
Asså jag kollade annonsen typ 1min efter @Frustrator skickade sms'et o då hade han själv hunnit köpa den. Ni som överväger att signa upp er på betaltjänsten "Frustrators privata blocket-tips" kanske ska fundera en gång extra.
[bild]
Ska tillägga att Ola inte har betaltjänsten utan den lite äldre buggigare betan, så han får ju också en del udda tips. Som exv en stor plastelefant och en sopmaskin.

• Haha
  • Gilla
Appendix och 10 till
  • Laddar…
Fick hem lite mera röda verktyg idag.

• En öppen verktygslåda med röda Milwaukee-verktyg, inklusive en borrhammare och en bultdragare, placerad på ett trägolv.
    Skapa konto
  • Gilla
Revs och 12 till
  • Laddar…
Slipmaskin med tillbehör och förpackning på träbord.
Skapa konto

Amazon leverade nyss. Ska bli kul att testa.

• Gilla
dilemma och 12 till
  • Laddar…
ralvejd
Damsugare idag på Jula rean
Cyklon köpt på senaste Jula rean den var med.

Stanley sx25p var för klen och blir förpassad till garaget.

• Två våtdammsugare i ett garage, en ny cyklondammsugare och en äldre Stanley dammsugare med förvaringslådor och verktyg i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
Anderscurl och 3 till
  • Laddar…
ralvejd ralvejd skrev:
Damsugare idag på Jula rean
Cyklon köpt på senaste Jula rean den var med.

Stanley sx25p var för klen och blir förpassad till garaget.
Hur är slangen på den?
Köpte Lidls grovdammsugare men den slangen är helt fullkomligt efterbliven, kurvar sig och vägrar räta ut sig.

Funderar på denna istället...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.