J john.h skrev:
Det finns nya Dga452z på amazon.se all day long. 👍
Hmm...
Ja, typ 200:- billigare också, tänkte inte så långt 🤔

Ja ja, så kan det gå.
Kanske läge att köpa en till ifall dom försvinner därifrån också, eller, nä, då får jag nog laga den gamla.

Gimp Gimp skrev:
Hmm...
Ja, typ 200:- billigare också, tänkte inte så långt 🤔

Ja ja, så kan det gå.
Kanske läge att köpa en till ifall dom försvinner därifrån också, eller, nä, då får jag nog laga den gamla.
Sorry! 😇

• Haha
Gimp
  • Laddar…
J john.h skrev:
Sorry! 😇
Ja, nu hamnar du på ignorera listan som alla andra som påpekar att jag har köpt något onödigt eller onödigt dyrt...🙃
Tyvärr finns det ingen sån knapp på frugan...🤪

• Haha
  • Wow
  • Gilla
kashieda och 5 till
  • Laddar…
F
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Blev lite smått och blandat från lidl idag, det mesta med 25% rabatt.

Vid första besöket blev detta köpt:
Pressening
Magnetlister
Digitalt skjutmått
Krysslaser
Avståndsmätare
Kniv
[bild]
Fruktträden får väl nämnas i en annan tråd.

Under det andra besöket hittades några saker till:
20 meter skarvkabel
Multimeter
En väska att bära saker i
[bild]

Det enda som visade sig vara ett dåligt köp var skjutmåttet, för ingen sådan fanns i förpackningen 🤨.
Var den kabeln ip klassad?

F Fideliox skrev:
Var den kabeln ip klassad?
IP44 är angivet för den.

F
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
IP44 är angivet för den.
Hmm gränsfall då att ha den ute till julbelysningen. 😅

Q
B breakman skrev:
Verktygsvaruhuset säljer DBO482 för 795:- nu. Dock lite oklart vad som skiljer 480 mot 482... [länk]
Dbo482 är nyare modell. Bottenplatta i metall, 100g tyngre och högre vibrationsnivå 3,4 mot max 2,5 på dbo480.
Bra pris, 874:- med frakt.

Släpvagnen är ett viktigt verktyg. Lagom till våren får den nya hjul á 600 spänn styck från Danmark. Hur dåliga kan dom vara? Det stod att dom är bra...

Fyra nya däck för släpvagn med fälgar, placerade i en släpvagn. Text behandlar kvalitetsförväntningar och pris av hjul från Danmark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Appendix och 9 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Släpvagnen är ett viktigt verktyg. Lagom till våren får den nya hjul á 600 spänn styck från Danmark. Hur dåliga kan dom vara? Det stod att dom är bra...

[bild]
Försök hitta kvalitetsdäck i släpvagnsdimension till bra pris...

useless useless skrev:

[bild]
Kargotrail är väl Kenda-däck? De ska väl vara helt ok.

• Gilla
useless
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Försök hitta kvalitetsdäck i släpvagnsdimension till bra pris...
Är det inte det jag har gjort? 🤔

• Älska
  • Haha
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Kunde inte heller motstå längre utan beställde en parf guide för att kunna göra ett nytt mft-bord. Förra bordet byggdes med en jigg i plywood som tyvärr nu har slagit sig och jag fick den heller aldrig helt korrekt när jag använde den första gången. Buy once cry ones stämmer verkligen när man vill ha saker med precision. Klickade även hem lite tillbehör som långa benchdogs vilket jag verkligen saknar flera gånger. Även centreringskon till fräsen har varit saknad länge (kanske därför första mft-bordet blev off?)

Hittade också ett munstycke med kort förlängare från tyska amazon till färgsprutan för ett väldigt bra pris. Så nu kan jag äntligen köra fine finish tips på min wagner.

Diverse verktyg och tillbehör på bord, inklusive en parf guide, benchdogs, centreringskon, och munstycke från Wagner, upplagt för byggprojekt.
Skapa konto

• Gilla
erikssonjorgen och 3 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Kunde inte heller motstå längre utan beställde en parf guide för att kunna göra ett nytt mft-bord. Förra bordet byggdes med en jigg i plywood som tyvärr nu har slagit sig och jag fick den heller aldrig helt korrekt när jag använde den första gången. Buy once cry ones stämmer verkligen när man vill ha saker med precision. Klickade även hem lite tillbehör som långa benchdogs vilket jag verkligen saknar flera gånger. Även centreringskon till fräsen har varit saknad länge (kanske därför första mft-bordet blev off?)

Hittade också ett munstycke med kort förlängare från tyska amazon till färgsprutan för ett väldigt bra pris. Så nu kan jag äntligen köra fine finish tips på min wagner.

[bild]
Var hittade du centreringskonen? Insåg nu att jag haft en sån på behöverlistan länge men inte hittat någon till rimligt pris, eller i alla fall inte ensam, med frakt.

En ny Bahco ergo slim BE8230S som ersättare för den äldre BE8230S (utsliten klinga).
De har uppdaterat modellen men jag gillar inte förändringen 😢 Två Bahco ergo slim skruvmejslar på ett träbord, den överst ny och den nederst med sliten klinga.
Skapa konto

• Gilla
  • Ledsen
jonmo och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.