3 945 344 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Var den kabeln ip klassad?Pjosk75 skrev:
Blev lite smått och blandat från lidl idag, det mesta med 25% rabatt.
Vid första besöket blev detta köpt:
Pressening
Magnetlister
Digitalt skjutmått
Krysslaser
Avståndsmätare
Kniv
[bild]
Fruktträden får väl nämnas i en annan tråd.
Under det andra besöket hittades några saker till:
20 meter skarvkabel
Multimeter
En väska att bära saker i
[bild]
Det enda som visade sig vara ett dåligt köp var skjutmåttet, för ingen sådan fanns i förpackningen 🤨.
Kunde inte heller motstå längre utan beställde en parf guide för att kunna göra ett nytt mft-bord. Förra bordet byggdes med en jigg i plywood som tyvärr nu har slagit sig och jag fick den heller aldrig helt korrekt när jag använde den första gången. Buy once cry ones stämmer verkligen när man vill ha saker med precision. Klickade även hem lite tillbehör som långa benchdogs vilket jag verkligen saknar flera gånger. Även centreringskon till fräsen har varit saknad länge (kanske därför första mft-bordet blev off?)
Hittade också ett munstycke med kort förlängare från tyska amazon till färgsprutan för ett väldigt bra pris. Så nu kan jag äntligen köra fine finish tips på min wagner.
Hittade också ett munstycke med kort förlängare från tyska amazon till färgsprutan för ett väldigt bra pris. Så nu kan jag äntligen köra fine finish tips på min wagner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Var hittade du centreringskonen? Insåg nu att jag haft en sån på behöverlistan länge men inte hittat någon till rimligt pris, eller i alla fall inte ensam, med frakt.T Trafikverket1 skrev:Kunde inte heller motstå längre utan beställde en parf guide för att kunna göra ett nytt mft-bord. Förra bordet byggdes med en jigg i plywood som tyvärr nu har slagit sig och jag fick den heller aldrig helt korrekt när jag använde den första gången. Buy once cry ones stämmer verkligen när man vill ha saker med precision. Klickade även hem lite tillbehör som långa benchdogs vilket jag verkligen saknar flera gånger. Även centreringskon till fräsen har varit saknad länge (kanske därför första mft-bordet blev off?)
[bild]