O
A A-Man_08 skrev:
Men om leverantören stödjer högre så kanske du får en enhet anpassad för tjänsten.
Som bahnhof , dom levererar en 10gbs router.
Det är nog bara ta det som de kommer.
Jag har redan ett 10gigs nät. Men det sitter inte sådant på området.
 
O Orfeous skrev:
Jag har redan ett 10gigs nät. Men det sitter inte sådant på området.
Du betalar för 10gbs?
 
O
A A-Man_08 skrev:
Du betalar för 10gig?
Nej, absolut inte. Det är för lokalt nät. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.