4 479 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
CTC Drabant
Det normala är att det är 230V elemspänning, då kan man koppla den till 400V Y och 230V D, du får oavsett lägst spänning vid Y-koppling, det "värsta" som kan hända då är att du inte får full effekt om det mot förmodan skulle vara en 400/680V-beredare
Klicka här för att svara