Japp, slarva en hel del... men jag visste inte bättre just då, nybörjar novis, sorry man.!AndersPS skrev:
All respekt mannen....!! Sjukt imponerande, vilken uthållighet alltså och din personlighet är som klipp och skuren för temat. Grym dokumentär och då menar jag allt från personlighet, stil, projekt, filmatisering till glesbyggdsliv och hur man använder sten och stock!!. Awesome!!
Självklar referens att tänka på då man blir lite less och trött
Självklar referens att tänka på då man blir lite less och trött
Vi är många som bygger själva och gör det säkert, så lägg ner din attityd. Givetvis väljer var och en sin egen nivå och ja, för hemmabyggare är det inte rimligt att ha samma krav som för kommersiella aktörer.L Leatch skrev:
Tack... eftersom vi la fiberduk och ca 20 cm grus så tror jag att vi gardera oss mot detta, jag har inte märkt något i allafall. Kåken är tung och står stabilt. Bra grund om du är snål som jag.!V vectrex skrev:
Tack mannen... verkar som många diggar det. De bara kokar på FB, det enda jag får göra på dagarna är att skriva tacksvar...J jh74 skrev:All respekt mannen....!! Sjukt imponerande, vilken uthållighet alltså och din personlighet är som klipp och skuren för temat. Grym dokumentär och då menar jag allt från personlighet, stil, projekt, filmatisering till glesbyggdsliv och hur man använder sten och stock!!. Awesome!!
Självklar referens att tänka på då man blir lite less och trött![]()
Är tillbaks. Efter att ha kollat alla avsnitt igår, men diverse pauser för att bygga lite här hemma. (Går ju inte att låta bli när man blir så inspirerad!) Måste jag säga grymt snygg produktion, och jävla bra byggt! Snyggaste fågelholken jag sett!