640 läst ·
2 svar
640 läst
2 svar
Citera flera.
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 313 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 313 inlägg
Work Around:
Vid behov öppnar jag två webläsarfönster, klickar citera på det inlägg jag vill citera och går sedan till det andra fönstret och klickar citera på ett nytt inlägg som jag vill ha med som citat, markerar sedan citatet komplett med taggar och klipper klistrar in det i mitt första fönster, sen vidare till nästa inlägg som jag vill ha med i mitt första fönster osv i all oändlighet.
Går fort och du slipper skriva taggarna själv.
Vid behov öppnar jag två webläsarfönster, klickar citera på det inlägg jag vill citera och går sedan till det andra fönstret och klickar citera på ett nytt inlägg som jag vill ha med som citat, markerar sedan citatet komplett med taggar och klipper klistrar in det i mitt första fönster, sen vidare till nästa inlägg som jag vill ha med i mitt första fönster osv i all oändlighet.
Går fort och du slipper skriva taggarna själv.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 183 inlägg
Jag förstår din tanke att kunna samla flera citat i ett svarsinlägg. Det blir samtidigt rörigt för nästa person som skall svara på ditt inlägg med flera citat och kanske inte orkar rensa igen för att det skall bli lättläst. Kutym är att citera en person per inlägg.Rrrrr skrev:
Klicka här för att svara