Sittställning
D Daniel 109 skrev:
Ventiler i anslutningarna? Är det någon som vet om de blivit bättre. De tenderar ju att läcka efter ett tag. Jag behöver byta mina och funderar på om de är bättre i dag eller om jag ska försöka bygga om till riktiga kulventiler.
Mja kanske det, mina verkar hålla bra dock. Dom som kom med pannan gissar jag på. Ritkigt bekvämt när man ska byta pump.
 
Felet är ju bara att de tenderar att hålla lika länge som en pump. I alla fall de äldre. Då är det snarare en nackdel.
 
Gillar du displayer och vill lära dig att optimera dig egen pump rekommenderar jag starkt Grundfos Magna3.
Den pumpen kan till och med styra ett litet värmesystem haha
 
Sittställning
NICHOLAS J NICHOLAS J skrev:
Gillar du displayer och vill lära dig att optimera dig egen pump rekommenderar jag starkt Grundfos Magna3.
Den pumpen kan till och med styra ett litet värmesystem haha
Men eller hur !! Så jäkla kul. Jag tror jag får hålla mig till alpha 3 eller 2 dock. Dom mötet nog mitt behov bra skulle jag tro
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.