8 564 läst ·
48 svar
9k läst
48 svar
Cirkulationspump med display, varför !?
Mja kanske det, mina verkar hålla bra dock. Dom som kom med pannan gissar jag på. Ritkigt bekvämt när man ska byta pump.D Daniel 109 skrev:
Felet är ju bara att de tenderar att hålla lika länge som en pump. I alla fall de äldre. Då är det snarare en nackdel.
Gillar du displayer och vill lära dig att optimera dig egen pump rekommenderar jag starkt Grundfos Magna3.
Den pumpen kan till och med styra ett litet värmesystem haha
Den pumpen kan till och med styra ett litet värmesystem haha
Men eller hur !! Så jäkla kul. Jag tror jag får hålla mig till alpha 3 eller 2 dock. Dom mötet nog mitt behov bra skulle jag troNICHOLAS J skrev:
Klicka här för att svara