Administrator
· Skåne
· 6 789 inlägg
Nu har vi äntligen släppt en ny appuppdatering.
Vi tror att vi har fixat buggen som gjorde att appen ibland kraschade.
Vi upplever själva också att den nya flyter på mycket bättre än den gamla.
Men vi behöver er hjälp med att ladda ner den nya appen och testa den.
Den nya appen går att ladda ner här:
Lämna gärna feedback i denna forumtråd.
Den nya versionen heter 3.11.
Versionsnumret hittar du högst upp i högra hörnet när du klickat på "Meny".
Vi tror att vi har fixat buggen som gjorde att appen ibland kraschade.
Vi upplever själva också att den nya flyter på mycket bättre än den gamla.
Men vi behöver er hjälp med att ladda ner den nya appen och testa den.
Den nya appen går att ladda ner här:
Lämna gärna feedback i denna forumtråd.
Den nya versionen heter 3.11.
Versionsnumret hittar du högst upp i högra hörnet när du klickat på "Meny".
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 101 inlägg
Vet inte om detchär blivit värre med nya appen (problemet har funnits tidigare med) men citatknappen krockar med Apples funktionsknappar när man vill citera ett utdrag.
I fall två har jag precis precision nog att lyckas. Fall 1 är omöjligt.
I övrigt håller jag tummarna för att grejerna blir stabilare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
I fall två har jag precis precision nog att lyckas. Fall 1 är omöjligt.
I övrigt håller jag tummarna för att grejerna blir stabilare.
Skogsägare
· 23 101 inlägg
Jag har redan råkat ut för mitt standardfel, att det inte händer något när jag klickar på skickaknappen. Som vanligt funkade det dock när jag stängde ner appen, startade den igen och gick tillbaka till inlägget.
Det som brukar föregå det felet (och gjorde nu med) är att jag citerar någon och delar upp citatet i flera delar successivt (genom att ställa mig inne i citatet och trycka enter).
I det här fallet var det det här inlägget.
Det som brukar föregå det felet (och gjorde nu med) är att jag citerar någon och delar upp citatet i flera delar successivt (genom att ställa mig inne i citatet och trycka enter).
I det här fallet var det det här inlägget.
Skogsägare
· 23 101 inlägg
Inte för att det är en permanent lösning, men jag har märkt att man kan komma runt Applefunktionerna genom att klicka på Översätt, men stänga ner det istället för att gå vidare. Då kommer man åt citatknappen.Nötegårdsgubben skrev:
Logga in
Skapa konto
Mer ett tips för andra drabbade än en ursäkt för att inte lösa konflikten förstås.
Det går att klicka högerpil i apple menyn och sedan klicka bredvid utan att citatet försvinner.Nötegårdsgubben skrev:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 806 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 789 inlägg
Lugn. Jag har försökt ta reda på mer.
Denna popup dyker bara upp för den som har Android och som inte tidigare gått igenom den så kallade "on-boarding processen" där man bland annat loggar in. I iOS kan systemet läsa av huruvida du tidigare har tillåtit notiser eller ej men i Android så kan vi inte göra det av någon anledning.
Budskapet är lite klumpigt formulerat. Du kan lugnt klicka på "Tillåt notiser" där, inget kommer att hända, det är i nästa skärm där du kan välja "Tillåt inte". Det borde stå typ "Vi vill att du ska tillåta notiser så att du kan… Tillåt gärna notiser på nästa sida".
Denna popup dyker bara upp för den som har Android och som inte tidigare gått igenom den så kallade "on-boarding processen" där man bland annat loggar in. I iOS kan systemet läsa av huruvida du tidigare har tillåtit notiser eller ej men i Android så kan vi inte göra det av någon anledning.
Budskapet är lite klumpigt formulerat. Du kan lugnt klicka på "Tillåt notiser" där, inget kommer att hända, det är i nästa skärm där du kan välja "Tillåt inte". Det borde stå typ "Vi vill att du ska tillåta notiser så att du kan… Tillåt gärna notiser på nästa sida".
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 806 inlägg
Tack Per,
Jag loggade ut och in och nu fungerar det.
(Jag fick visserligen denna popup när jag försökte logga ut men nu verkar den vara borta)
Jag loggade ut och in och nu fungerar det.
(Jag fick visserligen denna popup när jag försökte logga ut men nu verkar den vara borta)
Några teorier om detta inlägg.
https://www.byggahus.se/forum/threads/ar-bh-orattvis-mot-kommunanstallda.576550/page-7#post-6657158
Varför ser det ut som jag citerat @maria01?
https://www.byggahus.se/forum/threads/ar-bh-orattvis-mot-kommunanstallda.576550/page-7#post-6657158
Logga in
Skapa konto
Varför ser det ut som jag citerat @maria01?
Administrator
· Skåne
· 6 789 inlägg
Klicka här för att svara