Nu är denna tråd gammal men det va den jag hittade när jag sökte. Helt irrelevant att diskutera cellplastpriser när man inte diskuterar cellplastkvaliteer. Att jämföra äpplen och päron.
Jag hittade denna site på google - tyckte den va bra http://priscellplast.se på att jämföra priser på cellplast av olika kvaliteer.

Jag vill ha cellplast till husgrunder och den verkar inriktad på det men jag antar att den lämpar sig för andra ändamål också.

F
istockholm skrev:
Nu är denna tråd gammal men det va den jag hittade när jag sökte. Helt irrelevant att diskutera cellplastpriser när man inte diskuterar cellplastkvaliteer. Att jämföra äpplen och päron.
Jag hittade denna site på google - tyckte den va bra [länk] på att jämföra priser på cellplast av olika kvaliteer.

Jag vill ha cellplast till husgrunder och den verkar inriktad på det men jag antar att den lämpar sig för andra ändamål också.
"Helt irrelevant att diskutera cellplastpriser när man inte diskuterar cellplastkvaliteer"

Är du på riktigt? I princip varje inlägg beskriver vilken tryckklass det handlar om. Det som inte framgår är isoleringsvärde. Det gör det inte på den sidan du länkar till heller. Sidan du länkar till har även valt att inte ha med vissa leverantörer, anledning till det?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.