Hej
Jag ska riva ett gammalt golv på ca 85 kvm. Och då tänkte jag ha vattenbrun golvvärme därefter ska det va klinker på. CC på bjälklag är 600. Min tanke va att jag skulle köra med
*Golv Spånskiva 22mm
*Esp spårskivor
*Flytspackel.
*Klinker.
Men sen fick jag reda på att det är inte tillräckligt styvt. Hur gör man detta rätt på bästa sätt ?

Tacksam för svar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.