I samband med en större om/tillbyggnad har vi bytt ut vår Frånluftsvärmepump till bergvärme och FTX. Vi har idag tilluftsventiler - de flesta placerade i fönstren,men även någon friskluftsventil.vi är väl knappast de första som gör liknande ändring - hur tätar man på bästa sätt tilluften? Tips mottages tacksamt. Vi har Elitfönster med spalt i karmen.