Jag har ett äldre Ftx aggregat från tidigt 80-tal. Huset har luftvärme med ventiler i golvet under fönstren. Har installerat 2st luft-luft pumpar. Vill ha ett tystare Ftx aggregat. Men när jag tittar på nya aggregat så går det ej att koppla återluft till dessa. Går det att koppla ihop återluften och tilluften till aggregatet och justera med spjäll?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.