Det blev tigersågen, gick bättre än väntat.
Nu ska jag bara fixa till själva avloppsröret.
Problemet är att från vattenlåsets anslutning så är det 6cm till väggen. Det gör att ett 40mm rör med 90G böj får precis plats. Men, avloppet är 6cm från väggen... så jag måste göra några försiktiga böjar på något sätt... Kör med det gamla röret så länge...