Köpte en fräck wok spis vi tänkte ha på altanen, när vi fick hem den visade sig att den går på en annan gas (g20), hur bär man sig åt för att ändra till gasol?
Laddade ner manualen och enligt den ska man kunna ställa om till olika gaser, står dock inte hur man gör.