Köpte en fräck wok spis vi tänkte ha på altanen, när vi fick hem den visade sig att den går på en annan gas (g20), hur bär man sig åt för att ändra till gasol?

Laddade ner manualen och enligt den ska man kunna ställa om till olika gaser, står dock inte hur man gör.

Måste man byta ut hela vredet?
Sitter en sån här på: https://horecatiger.eu/en-eu/spare-...RSpwZ1ttdlOwcYHIPDTOmLelM4OECYVUaAh9FEALw_wcB

Våran gamla wokspis (från jula), har bara ett enkelt av/på vred.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.