Jag får inte golvbrunnsinsatsen i badrummet på plats riktigt, det är som om packningen har töjts lite och bildar en ögla när jag ska trycka ned insatsen. Jag ser att den inte går i hela vägen om jag jämför med att sätta i insatsen utan packning. Jag har testat diverse knep med tvål/såpa/diskmedel men får inte dit den. Var kan man köpa en ny packning? Det är en standardbrunn, sådan med kvadratisk metallplatta och rund metallsil samt sidoutlopp, installerad -98.
 
T
Du menar väl vattenlåset, besök en VVS-butik!
 
Ja, jag kanske använde "reserverad" terminologi :) Det är vattenlåset jag menar. Jag får köra eniro, de enda som säljer sånt som jag känner till är Ahlsell men jag har hört att de bara säljer till proffs.
 
T
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.