Nä det har inte hänt mycket. Har kommit fram till att takstolar kommer gå på ca 15 000:- + moms. Vilket jag inte tycker är så dyrt.
Har också tyvärr tagit reda på att det inte tycks finnas några ritningar på huset i något kommun arkiv. Så jag måste rita nya från början. Har börjat lite i Google Sketchup men det går inte så fort.
Är du bara på "fundering" eller har du börjat med någonting?
/MC
Har också tyvärr tagit reda på att det inte tycks finnas några ritningar på huset i något kommun arkiv. Så jag måste rita nya från början. Har börjat lite i Google Sketchup men det går inte så fort.
Är du bara på "fundering" eller har du börjat med någonting?
/MC
Här är ett, men det var inte det jag tänkte på. Det var någon som hade en snarlik lösning som din önskan.
http://www.byggahus.se/forum/loesvirke/23316-bygga-pa-en-vaning.html
http://www.byggahus.se/forum/loesvirke/23316-bygga-pa-en-vaning.html
Klicka här för att svara
