S sinuslinus #46 Träskalle · Östergötlands län · 6 008 inlägg torsdag 21:44 sinuslinus Träskalle Östergötlands län 6 008 inlägg torsdag 21:44 #46 Om de har vänt klämmorna till växelriktaren fel eller smartmätaren så kanske det blir tvärtom.
C Carrot2014 #47 Medlem · Östergötland · 41 inlägg torsdag 21:46 Carrot2014 Medlem Östergötland 41 inlägg torsdag 21:46 #47 S sinuslinus skrev: Äh, de där siffrorna stämmer inte. Grid rewards (nätbalansering) är nog avräknat på kostnaden. Så här ser fakturan ut. [bild] Så där hade jag väntat mig att min räkning skulle se ut.
S sinuslinus skrev: Äh, de där siffrorna stämmer inte. Grid rewards (nätbalansering) är nog avräknat på kostnaden. Så här ser fakturan ut. [bild] Så där hade jag väntat mig att min räkning skulle se ut.
C Carrot2014 #48 Medlem · Östergötland · 41 inlägg torsdag 21:47 Carrot2014 Medlem Östergötland 41 inlägg torsdag 21:47 #48 S sinuslinus skrev: Om de har vänt klämmorna till växelriktaren fel eller smartmätaren så kanske det blir tvärtom. Oj, låter ju helt sjukt.
S sinuslinus skrev: Om de har vänt klämmorna till växelriktaren fel eller smartmätaren så kanske det blir tvärtom. Oj, låter ju helt sjukt.