Hej!
Jag har en dimmer som funkar med halogenspottar.
Nu vill jag byta till LED men behålla designen på dimmer-setupen.
Jag har monterat isär och även köpt en billig hornbach dimmer och monterat isär den också.
Summa summarium är jag på jakt efter något liknande bilden att kunna bygga in. Jag vill inte ha skräp bara för att det är billigt utan bra kvalitet.
Någon som har tips var man kan leta? Kanske någon hemsida med bra utbud. Tacksam för alla tips!
Jag letar efter något som klarar ungefär följande;
230V
tex LED 5-120W
och gärna även vanliga lampor 400W.
Jag har monterat isär och även köpt en billig hornbach dimmer och monterat isär den också.
Summa summarium är jag på jakt efter något liknande bilden att kunna bygga in. Jag vill inte ha skräp bara för att det är billigt utan bra kvalitet.
Någon som har tips var man kan leta? Kanske någon hemsida med bra utbud. Tacksam för alla tips!
230V
tex LED 5-120W

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Aldrig sett en sån smal. Är du i sverige? De flesta stora leverantörer har modernare dimrar som passar i samma system och utseende för LED-konvertering, Eljo/Schneider, ABB/Busch-Jaeger etc. Hur ser det där ut monterat?O oscrug skrev:Hej!
230V
tex LED 5-120W
[bild]
Tack,M Marcus-AA skrev:
Ja, i Sverige men dimmern är från England.
Så här ser den ut på baksidan, den behöver alltså inte vara så smal.
Innanför den upphöjda kanten är kvadraten ca 45mm på insidan på längd och bredd.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du kommer inte hitta nåt sådant här. Leta på Amazon UK (och betala tull och moms nu efter Brexit), eller byt alltihop till en standardprodukt.O oscrug skrev:
/M
Klicka här för att svara