Att inte byta en fin diadez plåtcentral... Ofta är den väl i gamla hus rejält underdimensionerad, kanske redan utbyggd med flera kapslingar. Så jag tror det många gånger är motiverat att byta. Även om de gamla har sina fördelar...
Tycker också det låter billigt, med tanke på den generella prisuppgången på allt och svårigheten att ens hitta en bra elektriker. Men det verkar ju finnas de firmor som jobbar på ett annat sätt, med vettiga priser, bra kvalitet och nöjda återkommande kunder. Även om jag antar de är få och fullbokade...