Borde väl stå i instruktionen.. Jag har ingen aning om hur det funkar med Ebeco. Vi lägger bara T2. Vi har gått en speciell kurs så vi är "Certified pro" (då ger dom 20års total garanti).loftby skrev:
Jag är ju som vanligt lite överdriven så jag har ett eget utvecklat protokoll som vi fyller i
Det är ju ett bra knep. Det bästa av båda världar helt enkelt!Rrrrr skrev:
Heh, det var värst! Får läsa när det kommer vad som gäller helt enkelt då. 20 års garanti är fint!Rrrrr skrev:
Som Rrrrr sa, det beror ju på vad som står i instruktionerna och jag liksom han lägger bara T2 och då gääler mätning före spackling och mätning efter golvet är färdigt samt foto på hur slingan ligger. Sen ska det ju skrivas under och bekräftas av behörig elektriker om man ska ha garantin.
Ja, det enda jag tänkte hjälpa med är att borra ut för termostaten och dess rör samt lägga kabeln. Mätning före utläggning ska man också göra så kanske är han med och lägger den också om han ändå ska mäta. Sedan är det före fixering och efter golvet är lagt som det ska mätas. TRE mätningar. Det är inte dåligt!
Ja, T2 är det jag hört om tidigare men när jag läst så verkar det vara vilket som. Bättre att gå på det man får ett bra pris på hoppas jag för nu är som sagt ebecos beställt.
Ja, T2 är det jag hört om tidigare men när jag läst så verkar det vara vilket som. Bättre att gå på det man får ett bra pris på hoppas jag för nu är som sagt ebecos beställt.
Det kommer säkert bli bra
Klicka här för att svara