Hej allesammans,
Vi ska bygge ett 1,5 plans 180-200 kvm stort stenhus i Helsingborg. Letar efter lämplig byggmästare/hantverkare som kan tänka sig bygga det åt oss. Lutar åt Finja thermoleca eller motsvarande som väggmaterial. Letar efter företag som Einar Dahls osv. Några tips? Egna erfarenheter? MVH
 
SkåneBygg i Landskrona gör bra jobb.
Likaså Rehn Bygger i Ängelholm och Rosenqvist i Höganäs.
 
Babbo - vilken byggmästare valde ni till slut? Byggde ni nytt? Nöjda? MVH
 
volvo skrev:
Rosenqvist i Höganäs.
Dom svarade i alla fall och lovade en offert. Vi väntade i 6 månader, efter flera påtryckningar gav vi upp.

Vi gjorde förfrågan till 10-15 stycken, 6 svarade inte, någon räknade, någon hade inte tid och en ville bara ha på löpande räkning. Räkna med mycket tålamod och börja i god tid!

Vi lyckades till slut få en byggare som inte kommer från trakten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.