O ok #1 Medlem · 107 inlägg 4 feb 2005 09:02 ok Medlem 107 inlägg 4 feb 2005 09:02 #1 Vi ska bygga i Lomma och skulle helst vilja gå vid sidan hustillverkarna och låta en traditionell byggmästare uppföra vårt hus. Kan någon rekommendera en byggmästare i SV Skåne? (som dessutom har tid i år!!!) /OK
Vi ska bygga i Lomma och skulle helst vilja gå vid sidan hustillverkarna och låta en traditionell byggmästare uppföra vårt hus. Kan någon rekommendera en byggmästare i SV Skåne? (som dessutom har tid i år!!!) /OK
A aiskylos #2 Medlem · 173 inlägg 5 feb 2005 15:54 aiskylos Medlem 173 inlägg 5 feb 2005 15:54 #2 Jag vet inte om det är riktigt det du är ute efter, men den lilla firma (se signaturen) vi bygger med har en del fördelar.
Jag vet inte om det är riktigt det du är ute efter, men den lilla firma (se signaturen) vi bygger med har en del fördelar.
O ok #3 Medlem · 107 inlägg 5 feb 2005 22:01 ok Medlem 107 inlägg 5 feb 2005 22:01 #3 Verkar som ett bra tips. Jag ska prata med dem. Tack!