Vi ska bygga i Lomma och skulle helst vilja gå vid sidan hustillverkarna och låta en traditionell byggmästare uppföra vårt hus.

Kan någon rekommendera en byggmästare i SV Skåne? (som dessutom har tid i år!!!)

/OK
 
Jag vet inte om det är riktigt det du är ute efter, men den lilla firma (se signaturen) vi bygger med har en del fördelar.
 
Verkar som ett bra tips. Jag ska prata med dem. Tack!

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.