Hej
Ritar fasadritningar nu och tänkte fråga er om det är något jag missat när jag ritar? pulpettak , skånevis, tätt inpå utan takutsprång eller annat. bifogar ett exempel på ett hus som jag har tänkt som "förebild" när det gäller taket.
frågan är om min ritning är "godkänd"