Enkel fråga. Om man får bygglov, måste man starta bygget innom 2 år och så färdigställs innom 5 år. Frågorna är:
1. Hur mycket måste vi göra för att det ska anses som uppstartat innom 2 år?
2. Kan vi vänta nästan 2 år och sen bygga i 5 år innan det är klart? Dvs nästan totalt 7 år från bygglovet.
På förhand tack!