Skrivet av: Simon
Bra artikel och inspirerade skrift!
"? Det har varit 75 procent pest och pina och 25 procent glädje, men samtidigt hade jag gärna gjort om det."
Vet inte om jag personligen tänker bygga ett lösvirke hus eller garage, men det känns bra att folk är realistiska och inte tvekar innan såna här fina meningar skrivs ut

Känns äkta på något sätt.