Ingen lösning på att den hoppar? Gör det på förra sidan i denna tråd också nu när det kommit fler bilder.

Redigerat:
Bezt skrev:
Förlåt, kör redan mobilversion, skulle jag nog ha nämnt. Tror annonserna kan påverka att den hoppar, kanske olika storlekar på dem, en när man först var i senaste och sen när man går tillbaka dit kanske en större annons laddats och därav hoppet.

I trådar med mycket bilder tycker jag den har svårare att komma fram till senast lästa, t.ex Masse gone me(n)tal.
Ja, sajten hoppar mer om man inte är inloggad eftersom det då syns annonser och olika annonser kan ha olika höjder ibland.

Kan det vara så att du kör oinloggad i "Privat surfningsläge" i Safari ibland? Pröva då hellre logga in i "normalt läge" i Safari eller använda appen där du kan vara inloggad för jämnan.

Som inloggad kan du ändra under Inställningar om du alltid hellre vill komma till Senaste inlägget istället för till Senaste olästa inlägget.

Redigerat:
Fråga; när jag på min iPhone med iOS 8 öppnar en länk från era mailutskick så öppnas den i Safari. Längst upp visas att jag har er app installerad och kan öppna den direkt därifrån. Men då hamnar jag på appens förstasida och inte på den länk som var öppnad.

Kan man inte få upp rätt länk direkt?

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Videonisse skrev:
Fråga; när jag på min iPhone med iOS 8 öppnar en länk från era mailutskick så öppnas den i Safari. Längst upp visas att jag har er app installerad och kan öppna den direkt därifrån. Men då hamnar jag på appens förstasida och inte på den länk som var öppnad.

Kan man inte få upp rätt länk direkt?

[bild]
Min förhoppning var att detta skulle funka från och med förra appuppgraderingen, men något gick fel. Det ligger på att göra-listan och kommer så småningom.

• Gilla
Videonisse
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Ja, sajten hoppar mer om man inte är inloggad eftersom det då syns annonser och olika annonser kan ha olika höjder ibland.

Kan det vara så att du kör oinloggad i "Privat surfningsläge" i Safari ibland? Pröva då hellre logga in i "normalt läge" i Safari eller använda appen där du kan vara inloggad för jämnan.

Som inloggad kan du ändra under Inställningar om du alltid hellre vill komma till Senaste inlägget istället för till Senaste olästa inlägget.
Nej kör aldrig privat läge i Safari och det är i appen som den hoppar fast jag är inloggad.

Hmm.. Den hoppar för mig med i appen, ibland.

Ja ibland, men nu när vi pratade annonser och inloggning så har jag inte annonserna kvar men problemet kvarstår i trådar med mycket bilder för då hoppar den längst upp på den sida man går in på istället för att komma till första olästa.

Ja, problemet har inte med annonserna att göra. Tror inte heller det har med bilderna att göra. Har för mig att felet ibland dyker upp även i trådar som inte har bilder.

Hej

Idag fungerar inte sidbrytningen på min Android längre, fungerade i går kväll.
Hade uppladdningen av bilder fungerat hade jag skickat en skärmdump.
Har Android 5.1.1 på Xperia Z3

B
vilpi skrev:
Hej

Idag fungerar inte sidbrytningen på min Android längre, fungerade i går kväll.
Hade uppladdningen av bilder fungerat hade jag skickat en skärmdump.
Har Android 5.1.1 på Xperia Z3
Samma här, sidan är ca 3ggr så bred som skärmen.

Edit: Mobilsidan fungerar ok, lägger upp en skärmdump från appen. Se skroll-listen längst ner.

Screenshot_2015-09-19-08-07-53.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
I
Samma här. Android 5.0.2 HTC one

Samma skit här.

Det ingen annan skrivit (och som kanske bara drabbat mig) är är appen först kraschade. Vid uppstart av appen igen är raderna för långa. Krasch innan problemet hände både på htc one med 5.0.2 och på Nexus 10 med 5.1.1

I onsdags kväll lanserade Apple iOS 9.0.

De som uppgraderade till iOS 9.0 fick problem med att sidan blev något för bred och att det gick att scrolla sidledes. Inte bara Byggahus hade problem med detta, många andra sidor också. Felet upptäcktes och rapporterades i torsdags.

En buggfix skapades i fredags som sedan rullades ut nu i morse.

Problemet nu är att buggfixen introducerade nya buggar. :(

- Desktopsidan fungerar inte längre i mobiler.
- Förstoring med tummen och pekfingret fungerar inte längre.
- Sidan blir 3 gånger så bred i vissa Androidtelefoner.

Vi kommer att försöka fixa dessa problem asap men detta kommer inte att ske förrän på måndag.

Ber om ursäkt för strulet (som egentligen beror på att Apple har släppt en buggig uppgradering). Rapportera gärna in om ni hittar fler buggar.

Aha, jag har testat allt och installerat om... Och nu ser jag detta. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.