177 521 läst ·
1 361 svar
178k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Ja, den kommer så småningom men eventuellt inte förrän i mars. Tapatalk 2 har lånat en del bra saker från andrid men har också varit mer buggig och svårare att förstå för nybörjaren. Jag fortsätter använda BH classic eftersom jag tycker den är bättre.TrollMann skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu finns det en ny iphoneversion av Byggahusappen i App Store. Nyheterna i denna version är:
- Startar snabbare
- Oinloggade ser Senaste inläggen
- Buggfixar
- Startar snabbare
- Oinloggade ser Senaste inläggen
- Buggfixar
Upplever också tyvärr att Byggahus-appen är mycket "sämre" sedan den senaste uppdateringen, det hackar i skrollningen, tar tid att starta upp den (inte första ggr, det går bra, men när den redan är igång). Den kraschar när jag använder den på iPaden, helt utan förvarning (man kan typ läsa en tråd och den bara stängs ner)..
Har iPhone 4s med senaste uppdateringarna och iPad 3 med senaste uppdateringarna..
Har iPhone 4s med senaste uppdateringarna och iPad 3 med senaste uppdateringarna..
Uppdaterar mitt inlägg. Uppdateringen igår från Apple ang iPhone 4s löste, vad jag ser mitt problem. Rullar på mycket bättre nu.. Inget hackande, eller väntetider..
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Någon här som har en Android surfplatta och kör Tapatalk HD för Android? Skulle jättegärna vilja ha en skärmdump på "Photos"-fliken som ska finnas där. Har tyvärr ingen androidsurfplatta. 
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack, jag var nyfiken på hur det ser ut och vilka val man kan göra där. Jag har fått tag på de här skärmdumparna så här långt men jag vet inte om man kan välja t ex Populäraste, Per forum eller Per användare. Det var ju inte bra att det inte funkade när du försökte..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Idag har jag lyxat till det och införskaffat en Nexus 7. En trevlig upplevelse så här långt. Det enda jag inte verkar kunna göra är att multitaska, t ex lyssna på youtube och surfa samtidigt. Någon som vet hur man gör?thomasx skrev: