Lyssna på Youtube? Jag tror inte att Youtubes video-app stödjer det.. Möjligen om du hittar nån annan app för youtube.

Per Eskilsson skrev:
Idag har jag lyxat till det och införskaffat en Nexus 7. En trevlig upplevelse så här långt. Det enda jag inte verkar kunna göra är att multitaska, t ex lyssna på youtube och surfa samtidigt. Någon som vet hur man gör?
Klokt val! Få teknikprylar som jag varit så nöjd med som min Nexus 7.

Multitasking generellt funkar till det jag använder det till, exempelvis musikspelare eller radio i bakgrunden.

Just YouTube verkar vara ett designval då man verkar anse att det är rätt meningslöst att titta på video i bakgrunden...

Bifogar några länkar kring det hela. Har dock inte lästa allt själv men de kan kanske ge något:

http://forums.androidcentral.com/go...not-work-video-games-not-simulataneously.html
http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s3/202202-app-play-youtube-background.html
http://androidforums.com/lg-esteem/...ckground-multitask-out-stopping-playback.html

Alfredo skrev:
Klokt val! Få teknikprylar som jag varit så nöjd med som min Nexus 7.

Multitasking generellt funkar till det jag använder det till, exempelvis musikspelare eller radio i bakgrunden.

Just YouTube verkar vara ett designval då man verkar anse att det är rätt meningslöst att titta på video i bakgrunden...

Bifogar några länkar kring det hela. Har dock inte lästa allt själv men de kan kanske ge något:

[länk]
[länk]
[länk]
Tack för bra länkar, den första hade jag googlat tidigare men inte de andra två. Jag Jag får tydligen ladda ner någon app om jag vill lyssna på YouTube och surfa samtidigt. Synd.

Varför kan jag inte laga upp bilder via telefonen?
Jag får meddelande om att jag inte är inloggad eller saknar rättigheter.

Jag använder Xperia S och byggahus appen

Inte jag heller. Byggahus-appen på Motorola Razr. :(

Jag undrar om ni kan justera färgvalen i byggahus android app i darkmode, går knappt att urskilja citat texter.

• Gilla
bobas
  • Laddar…
Hur är det med bilder som man laddar upp direkt via IphoneAppen, följer Geotaggningen med? Det är ju inte alltid man vill avslöja var "kantarellstället" ligger som man hittat o fotat.

Jag är ganska säker på att geotaggningen inte följer med men det var länge sedan jag testade detta så jag kan inte svära på det.

Kanske kan vara värt o testa igen;)

Testar ladda upp en bild via appen för att se om geoposition följer med.

ImageUploadedByByggahus.se1369078390.489018.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByTapatalk1369079143.989500.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu har jag testat, svaret på din fråga är att den geografiska positioneringen tas bort vid uppladdningen.

Jag har också likt några ovan problem att lägga upp bilder med mobilappen,senast jag försökte kraschade appen helt.(android)

Per Eskilsson skrev:
Nu har jag testat, svaret på din fråga är att den geografiska positioneringen tas bort vid uppladdningen.
Bra, tack:thumbup:

AnneFi
Många sidor att gå igenom. Får ständigt notiser trots att jag stängt av. Vad är fel?

Det räcker inte att Notiser är "avstängt" i Notiscenter. Programsymbolbricka måste också vara av och Notisstil "ingen".

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.