Jag har en Iphone 5 med iOS 6.1.4 med byggahus-appen och kan ej ladda upp bilder. Någon som vet varför?? Får upp "ogiltig bildfil" eller liknande. Tacksam för svar :)

Tack. :) Appen var senaste version, provade dock radera den och ominstallera och det löste problemet :)

Intressant uppdatering av iPhone-appen.. :)

Ser snyggt ut, men ack vad det var krångligt att läsa trådarna.. Men det är säkert en vanesak..

Idag har vi uppdaterat Byggahus appen. Nyheterna i den är:

- Nytt modernare användargränssnitt
- Vänsterställd navigering liknande Facebook, Youtube och Google
- Länk till Byggahus startsida

Den nya appen går att ladda ner i App Store. Androidversionen kommer så snart den är tillräckligt stabil.

Hoppas ni tycker att det är en förbättring. Personligen tog det ett tag för mig att vänja mig innan jag började gilla den bättre än den gamla.

ullberg
Ja det var ju skillnad, ganska omvälvande för en som inte är Facebookare, men det ska säkert bli bra!

Tycker det ser bra ut, skönt att slippa buggen att samma ämnen kommer upp igen när man ville se mer!
En dum sak är att man inte ser vad folk skrivit i tråden om trådnamet är långt när man bläddrar bland trådarna

Fattar någon hur man quotar i nya appen??

Bjolo360: vinklar du luren så den kör på bredden ser du posten :)

Realdoolar skrev:

Nu fattar jag! Lätt som en plätt ju :)

Realdoolar skrev:

Som du redan upptäckt så klickar man först på inlägget man vill citera och sedan klickar man på "svarsknappen" uppe i högra hörnet. Det är enkelt när man har kommit underfund hur man gör, men det är krångligt innan. :)

ullberg
"Visa i safari" (kompassen) funkar inte för mig, kommer till BH.se men det står att länken är ogiltig.

Jag saknar också att visa en persons profil (eller snarare att hitta andra inlägg från en medlem som var det jag använde det till), det kunde man i den tidigare appen.

ullberg skrev:
"Visa i safari" (kompassen) funkar inte för mig, kommer till BH.se men det står att länken är ogiltig.

Jag saknar också att visa en persons profil (eller snarare att hitta andra inlägg från en medlem som var det jag använde det till), det kunde man i den tidigare appen.
Kompassen har nog funkat för mig iaf.

För att komma till profilen klickar du bara på avataren :)

ullberg
Realdoolar skrev:
Kompassen har nog funkat för mig iaf.

För att komma till profilen klickar du bara på avataren :)
Tack för hjälpen!

Kompassen verkar funka om man inte har ett inlägg markerat, då kommer jag till denna sida:
ImageUploadedByByggahus.se1376724647.733085.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka på avataren, självklart! Jag har klickat på namnet frenetiskt!

/U

ullberg skrev:
Tack för hjälpen!

Kompassen verkar funka om man inte har ett inlägg markerat, då kommer jag till denna sida:

/U
Det verkar vara en bugg. Tack för felrapporten.

ullberg skrev:
Tack för hjälpen!

<bild>
Vilken adress är det på den där sidan?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.