177 521 läst ·
1 361 svar
178k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Om jag stänger appen när jag är inne i en tråd så startar den där nästa gång jag öppnar appen. Om jag då trycker bakåt en gång kommer jag inte ut en nivå utan appen avslutas istället. Störande eftersom man då får öppna appen två gånger. Kör Android.
Jaha, och där visade sig felet med att man får felmeddelande vid postning och tror att man inte svarat
För min del är det Byggahusappen och precis som tidigare talar kommer felet om man avslutat genom att trycka på hemknappen istället för att backa sig ut.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hmm.. För mig funkar det när jag stänger appen från en tråd och öppnar appen igen och klickar på den svängda vänsterpilen (knappen i högra hörnet på androiden). Gör ni på något annat sätt? Kommer ni in från en "notis"?
Det funkar inte för mig, öppnar jag appen och kommer direkt till ett inlägg t.ex. via en notis så stänger appen av sig när jag går bakåt.
Inte alltid, men för det mesta, får jag en notis när ett ämne har uppdaterats
Trycker jag på notisen så hamnar jag i tråden notisen berör.
Inte alltid, men för det mesta, får jag en notis när ett ämne har uppdaterats
Ja, det är svängda vänsterpilen som gäller. Funkar om man kommit till en tråd från sidan med listor över olästa etc. men inte om man startar upp appen inne i en tråd. Inte heller om man som jag växlar mellan program och kommer tillbaka till Byggahusappen inne i en tråd. Då avslutas den om jag går bakåt med svängda pilen.
Funkar för mig, att backa ur en tråd med tillbakaknappen. XperiaS med ICS.BiFuel skrev:
Sedan senaste versionen på iPad så får varje ny prenumeration automatiskt en mail-uppdaterings flagga, och jag får massa mail jag inte vill ha. Jag har tidigare i inställningarna på webben globalt valt att inte få några tråduppdateringar per mail och det var så även för prenumerationer skapade på iPad tidigare. Är detta en bugg eller har jag missar nått?
En annan irriterande sak är att på iPaden så händer det ofta att när man skrivit ett inlägg och tryckt på send så fastnar appen i redigerings mode och sen får man välja cancel och discard, inlägget syns inte men finns ändå om man tex går in via webben, men i appen syns inte inlägget.... Spökade det för andra också? Kör senaste iPad appen.
Detta händer mig i tapatalk på både ipad och iphone. Får köra discard och sen refresh så syns inlägget i appen ocksåKilensnickare skrev:En annan irriterande sak är att på iPaden så händer det ofta att när man skrivit ett inlägg och tryckt på send så fastnar appen i redigerings mode och sen får man välja cancel och discard, inlägget syns inte men finns ändå om man tex går in via webben, men i appen syns inte inlägget.... Spökade det för andra också? Kör senaste iPad appen.
Händer mig också, med Android. Har dock inte uppdaterat min app så jag vet inte om det är senaste. Upddaterar den sig själv?Kilensnickare skrev:En annan irriterande sak är att på iPaden så händer det ofta att när man skrivit ett inlägg och tryckt på send så fastnar appen i redigerings mode och sen får man välja cancel och discard, inlägget syns inte men finns ändå om man tex går in via webben, men i appen syns inte inlägget.... Spökade det för andra också? Kör senaste iPad appen.