Chaly
Ser gott ut!

Dök upp på huvudsidan när den laddats klart. Standardbrowsern på samsungenheterna, versin 4.1.2

Trevlig helg!

Jag har testat mobilversionen av byggahus.se lite nu och jag får också certifikatproblemet. Dessutom så hittar jag inte funktionen att markera alla inlägg som lästa, det verkar som den inte finns där eller är det jag som är väck?
I övrigt så tycker jag att mobilversionen är bra men ni kanske måste nå ut till de som bara använder appen som jag gjorde, enda anledningen att jag fick reda på att det fanns en mobilversion var att jag läste den här tråden och då är jag ändå inne på byggahus flera gånger varje dag.

Vad jag kan bedöma är mobilsajten utmärkt för paddor, det är bara som så att jag inte har någon (ännu). Telefoner behöver program som är anpassade för just smarta telefoner och feta fingrar.

Chaly
Bo.Siltberg skrev:
Vad jag kan bedöma är mobilsajten utmärkt för paddor, det är bara som så att jag inte har någon (ännu). Telefoner behöver program som är anpassade för just smarta telefoner och feta fingrar.
Min padda laddar vanliga versionen av hemsidan. Telefonen går dock automagiskt till mobilversionen som jag tycker funkar helt ok på min S2:a. Feta fingrar här också...

Hur ändra forum oläst?

Råkade trycka på forum läst.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.